ВПЛИВ ВОЄННОГО ПЕРІОДУ УКРАЇНИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20295Ключові слова:
вища освіта, війна, воєнний період, особистість здобувача вищої освіти, виховний процес, психологічна підтримкаАнотація
У статті у контексті наукового теми відділу наукового інформаційно-аналітичного забезпечення освіти Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. Сухомлинського «Інформаційно-аналітичний супровід психологічної науки у воєнний та повоєнний періоди України» розглянуто психолого-педагогічні засади виховного процесу в ЗВО у воєнний період України, вплив воєнного періоду на розвиток особистості здобувача вищої освіти. Зазначено, що здобувач вищої освіти трансформується під впливом не тільки війни, цифрових технологій, а й через відсутність багатьох «мирних» речей. Подано типи ландшафтів особистісних трансформацій та пояснюються відносно діяльності студентів; наголошено, що без організації психологічної підтримки студентів неможливо в реаліях сьогодення здійснювати виховний процес.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.