СИМУЛЯТОРИ У ФІЗИЦІ ТА МАТЕМАТИЦІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20272Ключові слова:
здобувачі освіти, симулятори, освітній процесАнотація
У статті здійснено аналіз практик використання педагогами на заняттях із фізики та математики симуляторів із метою підвищення якості вивчення та розуміння здобувачами освіти навчального матеріалу, зацікавленості у проведенні власних експериментів та досліджень; проаналізовано наявні у педагогіці різні точки зору описання симуляторів як інструментів формування в учасників освітнього процесу знань та вмінь.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.