РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МУЗИЧНО-ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18768Ключові слова:
музична обдарованість, позашкільна діяльність, соціально-музична компетентність, соціальна компетентність вихованців закладу початкової музичної освітиАнотація
У статті обґрунтовано важливість розвитку соціальної компетентності музично-обдарованих учнів у закладах початкової музичної освіти. Визначено, що сучасному суспільству потрібні творчі молоді люди, здатні до сприйняття нових світоглядних орієнтирів, примноження наукових і культурних здобутків сучасності на основі розвиненого критичного мислення і високого рівня сформованості ціннісного ставлення до життя. Компетентнісний підхід до виховання музично-обдарованої особистості у позашкільній освіті дозволяє розвивати соціальні компетентності дитини, в основі яких є формування соціально-музичної компетентності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.