ВИКОРИСТАННЯ ЖЕСТОВОЇ МОВИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 5-10 КЛАСАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17731Ключові слова:
трудове навчання, українська жестова мова, кальковане жестове мовлення, дактилологія, учні глухі, учні зі зниженим слухом, спеціальний закладАнотація
Висвітлено питання доцільності використання жестової мови під час викладання нового матеріалу на уроках трудового навчання у спеціальній школі для дітей з порушеннями слуху. Висвітлено практичний досвід роботи на посаді вчителя трудового навчання у спеціальній школі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-07-25
Як цитувати
Назаренко , В. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ЖЕСТОВОЇ МОВИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 5-10 КЛАСАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 475–480. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17731
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.