РЕЙТИНГ ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Олександр Юрійович Ямковий Фаховий коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ
  • Тетяна Андріївна Ямкова Фаховий коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ

Ключові слова:

кредитно-модульне навчання, рейтинг, рейтинговий контроль

Анотація

У статті здійснено порівняльний аналіз модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів та традиційної системи, що використовується нині в закладах фахової передвищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Ямковий, О. Ю., & Ямкова, Т. А. (2021). РЕЙТИНГ ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 259–262. вилучено із https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/15883

Номер

Розділ

Статті