ПРАКТИКУМ ІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ: ЯК СТВОРЮВАТИ ІНТЕРАКТИВНІ РЕЖИМИ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15872Ключові слова:
закон теорії візуальної аргументації, креолізовані навчальні тексти, інтерактивний режим презентаційАнотація
Розкрито практичні аспекти удосконалення педагогічної майстерності у створенні інтерактивних режимів презентацій навчальних курсів. Досліджено закон теорії візуальної аргументації та особливості представлення навчальної інформації в креолізованих текстах завдяки застосуванню цифрових інструментів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Скрипник, М. І. ., Кравчинська, Т. С. ., & Волинець, Н. П. . (2021). ПРАКТИКУМ ІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ: ЯК СТВОРЮВАТИ ІНТЕРАКТИВНІ РЕЖИМИ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 223–227. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15872
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.