THE EDUCATION COMMUNICATIVE PARADIGM

Authors

  • Н. І. Ашиток Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.15.9307

Abstract

The intercourse dehumanization is an essential feature that characterizes crisis state of education. Based on intercourse of translator the classic education paradigm exhausted the humanism potential as it interprets educational process as subject – subjective interaction at the last quarter of the 20th century developed countries introduce education paradigm that based on subject intercourse. Its subject –subjective specific represents humanistic tendencies in education in the conditions of informatisation of society and activities computerization.

Author Biography

Н. І. Ашиток, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Кандидат філологічних наук, доцент

References

Безробіття в Україні на тлі вільних робочих місць. Режим доступу: http://www.radiosvoboda.org/content/article/2339282.html.

Гончаренко С. У. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С. У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – грудень. (№12). – С 3.

Зіньковський Ю. Ф., Мірських Г. О. Особливості сучасної парадигми вищої технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський, Г. О. Мірських. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http: www.nbuv.gov.ua/portal/natural/VKPI_rr/2010_40/articles/40_154Zinkovskiy.pdf

Зязюн І. А. Сучасна освіта у контексті гуманістичної філософії / І. А. Зязюн // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти: Зб. наук. праць / Ред. кол.: І. А. Зязюн (голов. ред.), С. О. Черепанова (упоряд. і відп. ред.), Н. Г. Ничкало, В. Г. Скотний та ін. – Львів: Світ, 1999. – Вип. 4. – С.5-12.

Литвиновський Є. Ю. Системні проблеми сучасної освіти України / Є. Ю. Литвиновський. Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua

Овчинникова М. В. Сучасні освітні парадигми: основні визначення / М. В. Овчинникова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_25_1/ovhinn.pdf.

Рівень безробіття у світі б'є всі рекорди. Режим доступу:

http://www.utro.ua/ua/ekonomika/uroven_bezrabotitsy_v_mire_bet_vse_rekordy264575161.

Potts Ch. The Logic of Conventional Implicatures / Ch. Potts // Oxford Studies in Theoretical Linguistics. – Oxford: OUP, 2004. – P. 238.

Семеног О. Підготовка вчителя української мови і літератури: проблеми, пошуки, перспективи / О. Семеног [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrlit.vn.ua/article1/1953.html.

Синявський Олекса. Норми української літературної мови / Олекса Синявський. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //pravopys.vlada.kiev.ua/index.php?id=497.

Сыров В. Н. Значение “Картины мира” в современной науке и философии / В. Н. Сыров // Картина мира: модели, метода, концепты. Материалы Всероссийской междисциплинарной школи молодьгх ученых “Картина мира: язык, философия, наука”. – 1 ноября 2001. – Томск: Изд–во ТГУ, 2002. – С.17–22.

Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку XXI століття: Монографія / Серія “Модернізація вищої освіти: світоглядно–педагогічні проблеми”. – К.: Педагогічна думка, 2007. – 352 с.

Хайдеггер М. Время картины мира / М. Хайдеггер // Время и бытие: статьи и выступления. – М.: Республика, 1993. – С. 41–62.

Published

2015-10-19

Issue

Section

Cultural Studies