THE NATIONAL MEDIA AS A FACTOR IN THE FORMATION OF THE MODERN UKRAINIAN IDENTITY AND CONSOLIDATION OF THE SOCIETY

Authors

  • С. Л. Гнатюк Відділ гуманітарної політики НІСД

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.12.8276

Abstract

The report looks upon the system of the national media in its influence on formation of the modern Ukrainian identity and consolidation of the society.

Author Biography

С. Л. Гнатюк, Відділ гуманітарної політики НІСД

Кандидат історичних наук

References

Дуцик, Д. Українські медіа : від авторитарного до демократичного дискурсу // Магістеріум : сборник / Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія". - Київ : Академія, 2006. - Вип. 22 : Журналістика. - С. 39-41.

Досвід функціонування механізму державного замовлення у сфері телерадіомовлення в контексті розбудови суспільного

телерадіомовлення в Україні. Аналітична доповідь / Громадська організація "Лабораторія законодавчих ініціатив". – К., 2008.

Звіт Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення за 2008 рік [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://nrada.gov.ua/documents/zvit_pdf_2008.rar

Зернецька О, Зернецький П. Трансформації віртуального простору та парадигми впливу мас-медійних дискурсів // Політичний менеджмент. - 2005. - № 3 (12). - C.100-107.

Зернецька, О. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні віносини. - К.: Освіта, 1999. - С. 196-237.

Зернецька, О. Головні актори у сфері глобального управління комунікацією: трансформація функцій та статусів // Політика і час. - 2007. - № 2. - С. 45-48.

Зернецька, О. Засоби масової комунікації в сучасній світовій політичній ситуації [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спец-випуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&=75&c=1769

Зернецька, О. Інтернет-пастки для молоді // Дзеркало тижня. - № 11 (640). - 24-30 березня 2007.

Зливков, В. Українські ЗМІ: проблема маніпулювання свідомістю [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&n=75&c=1771

Зустріч Президента України Віктора Ющенка з членами Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення 12 грудня 2007 року. [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.nrada.gov.ua/cgi-bin/go?node=463

Інформаційне законодавство України: Науково-практичний коментар / Горобцов, В, Костецька, Т., Кресіна, І. та ін. - К.: Юридична думка, 2006.

Карпенко, В. Інформаційна політика та безпека. - К.: Нора-Друк, 2006. - 320 с.

Кинопроизводство в Украине крепнет [Електронний ресурс] / За матеріалами, підготованими медіа-консалтинговою компанією Media Resources Management (www.mrm.com.ua ) / - Режим доступу: http://www.telekritika.ua/media-rinok/mrm/2006-09-08/7477

Литвиненко О. Інформаційні війни та операції. Теоретико-аналітичні нариси. – К.: НІСД, 2003. (Серія "Національна безпека". Вип. 6.). – С. 154.

Мащенко, І. Енциклопедія електронних мас-медіа. У 2-х т. - Запоріжжя: Дике поле, 2006. - 384 с.

Огляд українського ринку телевізійного мовлення [Електронний ресурс] // Центр досліджень регіональної політики / Інтернет-журнал "Політичний експерт". - Режим доступу :http://www.politexpert.in.ua/pdf/ua_tv_broadcasting_market_over view_2007_12_06.pdf

Петрунько, О. Соціалізаційний потенціал медіа середовища [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/ magcontent.php3?m=6&n=75&c=1770

Плющ, О. Трансформація ролі ЗМІ в умовах глобалізації [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua.vid/magcontent.php3?m=6&n=75&c=1769

Почепцов, Г. Динамка віртуального простору в рамках віртуальної війни і революції / Політичний менеджмент, №5 (8), 2004. - С. 3-14.

Почепцов, Г., Чукут, С. Інформаційна політика: Навч. посіб. - 2-ге вид., стер. - К.: Знання, 2008. - 663 с.

Правове регулювання суспільного мовлення: стандарти ЄС, Ради Європи та досвід країн-членів Євросоюзу / Інститут прикладних досліджень "Право" за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" та Агентства з міжнародного розвитку США (USAID). Доповідь. – К., 2007.

Правовое регулирование общественного телерадиовещания в странах СНГ / Специальный доклад о правовых основах общественного вещания в Азербайджане, Грузии, Молдавии, России и Украине. Издан Европейской Аудиовизу- альной Обсерваторией. – Страсбург, 2006.

Проект Закону України "Про Концепцію державної інформаційної політики" [Електронний ресурс]. - Режим доступу :http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/printable_article?art_id=68679

Пять лет развития украинского телевидения [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.telekritika.ua/media-rinok/mrm/2006-10-17/7643

Російчук, Т. Антиутопія інформаційного суспільства // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - №1 (27) (лютий 2008). – С. 46-54.

Українське суспiльство 1992-2006. Соцiологiчний монiторинг / За ред. д.е.н. В.М.Ворони, д.соц.н. М.О.Шульги. - К.: IС НАНУ, 2006. - 578 с.

Українське суспільство 1992-2008. Соціологічний моніторинг / За ред. Ворони В.М., Шульги М.О. - К., ІС НАНУ, 2008. - 656 c.

Череповська, Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&=75&c=1773

Шемшученко, Ю., Кресіна, І., Колодюк, А., Погорілко, В., Кормич, Б. Правове забезпечення інформаційної діяльності в Україні. - К.: ТОВ "Вид-во "Юридична думка", 2006. - 384 с.

Published

2015-05-23

Issue

Section

Cultural Studies