КРИТИКА РЕПРЕЗЕНТАЦІОНІЗМУ В КОНЦЕПЦІЇ ВТІЛЕНОГО ПІЗНАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ВІЗУАЛЬНОГО СПРИЙНЯТТЯ)

О. В. Комар

Анотація


У статті здійснюється критичний аналіз центральної для традиційної теорії пізнання ідеї репрезентаціонізму на
засадах новітнього міждисциплінарного підходу під назвою „втілене пізнання”.

Посилання


Лакофф Дж. Огонь, женщины и опасные вещи. Что

кагории языка говорят нам о мышлении. — М.: Языки

словянской культуры, 2004. — 792 с.

Лакофф Дж., Джонсон М. Метафоры, которыми мы

живем. — М.: УРСС, 2004. — 256 с.

Князева Е.Н. Концепция инактивированного познания:

исторические предпосылки и перспективы развития //

Эволюция. Мышление. Сознание. (Когнитивный подход и

эпистемология). М.: Канон +, 2004. С. 308-349.

Мерло-Понті М. Феноменологія сприйняття. — К.:

Український центр духовної культури, 2001. — 552 с.

Матурана У., Варела Ф. Древо познания. — М:

Прогресс-Традиция, 2001. — 224 с.

Feldman J.A. From molecule to metaphor: a neural theory

of language. —MIT Press, 2006. — 358 p.

Lakoff G., Johnson M. Philosophy in the Flesh. The

Embodied Mind and its Challenge to Western Thought. — Basic

Books, 1999. — 625 p.

Minsky M. The Society of Mind. — Simon & Schuster,

— 336 p.

Varela F., Tompson E., Rosch E. The Embodied Mind.

Cognitive Science and Human Experience. — Cambridge, MA:

MIT Press, 1991. — 328 p.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована

 

ISSN 2412-2157 (Online), ISSN 2411–5606 (Print, VNAU)