ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ПАСАЖИРІВ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ

Автор(и)

  • В.Є. КОМАНДРОВСЬКА Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету
  • В.О. ІЛЬЄНКО Національний авіаційний університет

Ключові слова:

інновація, порівняння, програма лояльності, авіакомпанія, пасажири, авіаційні перевезення,

Анотація

У статті розглянуто програми лояльності на ринку авіаперевезень. Розроблена порівняльнахарактеристика програм стимулювання пасажирів, які використовують авіакомпанії для залучення більшоїкількості клієнтів. Дослідження були зроблені на прикладі програм стимулювання, які використовують такіпровідні європейські авіакомпанії як: Air France, KLM (Royal Dutch Airlines), Lufthansa, Swiss International AirLines, Austrian Airlines, Turkish Airlines, російська авіакомпанія «Аерофлот» та українська авіакомпанія МАУ(Міжнародні авіалінії України).

Біографії авторів

В.Є. КОМАНДРОВСЬКА, Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету

доцент кафедри економіки, к.е.н.

В.О. ІЛЬЄНКО, Національний авіаційний університет

студентка факультету економіки та підприємництва

Посилання

Косарев О.Й., Парій В.М., «Освоєння глобального інформаційного простру – ключовий фактор підвищення конкурентоспроможність авіакомпаній» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/ e-journals/pspe/2010_3/Pariy_310.htm.

Г.В. Жаворонкова «Цінність авіатранспортної послуги як чинник підвищення конкурентоспроможність авіакомпаній України» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/253.

Копилова О.В., Кравчук Н.М. «Аналіз конкурентоспроможності авіакомпаній – лідерів України» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/314.

Грушак З.М «Підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній України на міжнародному ринку» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.lib.nau.edu.ua/search/default.aspx

«Бонусні програми для часто літаючих пасажирів» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://bankstatey.com/index.php?newsid=8232.

«Авіаційні альянси» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org.

Сайт авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.flyuia.com.

«Flying Blue» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Flying_Blue.

«Miles& More» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://en.wikipedia.org/wiki/Miles_%26_More.

«Программа для часто летающих пассажиров Miles & Smiles» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.airlife.ua/buy-ticket/loyalty-programs/miles-and-smiles-miles.

«Аерофлот» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Аэрофлот.

Захарченко В. І., Корсікова Н. М., Меркулов М. М. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки. [Текст] Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 448 с.

«Freddiy awards» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://freddieawards.com.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-05

Номер

Розділ

Статті