ЦІННІСТЬ АВІАТРАНСПОРТНОЇ ПОСЛУГИ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Г.В. Жаворонкова

Ключові слова:

конкурентоспроможність, авіатранспортна послуга, цінність послуги, конкурентоспособность, авиатранспортная услуга, ценность услуги, competitiveness, air transport service, value of service

Анотація

 У статті досліджено створення цінності авіатранспортної послуги та визначено напрями підвищення конкурентоспроможності авіаперевезень в Україні.

 В статье исследуются создание ценности авиатранспортной услуги и опреде-лены направления повышения конкурентоспособности авиа перевозок в Украине.

 In the article creation of air transport service value is observed and directions of increasing of competitiveness of air transport of Ukraine are defined.

Посилання

Полянская Н.Е. Организация коммерческой работы на воздушном транспорте: Монография. [Текст] –2-е изд., перераб. и доп.– К.: НАУ, 2006.– 396 с.

Шкода Т.Н. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: фактори формування та підхід до класифікації. [Текст]– Проблеми системного підходу в економіці: Збірник наукових праць: Випуск 13. – К.: НАУ, 2005. – 152 с. – с. 26-29.

Калда К.О. Логістичний підхід до формування ланцюгів створення цінності та вартості авіатранспортної продукції. [Текст]// Вісник ХНУ. Економічні науки, №1, 2009. – С. 206-211.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-11

Номер

Розділ

Статьи