№ 2 (2019)

Зміст

Статті

СТРУКТУРНІ ЗМІНИ МЕРЕЖЕВОГО ВИРОБНИЦТВА БАГАТОНАЦІОНАЛЬНИХ ФІРМ PDF
О. І. РОГАЧ 3-12
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ УЧАСТІ КРАЇНИ У СФЕРІ СВІТОГОСПОДАРСЬКИХ ВІДНОСИН PDF
О. П. ГРЕБЕЛЬНИК 13-21
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ PDF
А. П. РУМЯНЦЕВ, Н. С. КУБИШИНА 22-28
СТАН ТА ДИНАМІКА ОСНОВНИХ СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ «ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ» В УКРАЇНІ PDF
С. В. СІДЕНКО, М. В. СКОРОХОД 29-35
ПРІОРИТЕТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ТА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГОЛОДУ У СВІТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ PDF
С. О. БІЛА, А. С. ПИЛИПЕНКО 36-44
ГЕОРЕГІОНАЛЬНА СПРЯМОВАНІСТЬ МІЖНАРОДНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОТОКІВ PDF
П. П. ЯРЕМОВИЧ 45-50
ВПЛИВ БЕБІЕКОНОМІКИ НА РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ PDF
Т. Г. ОСТАПЕНКО 51-57
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ PDF
В. В. БАТРИМЕНКО 58-65
РОЛЬ ДИДЖИТАЛ-КОМПОНЕНТУ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ ЕСТОНІЇ PDF
З. В. ПІЧКУРОВА 66-72
ВПЛИВ ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ PDF
Л. М. ПОБОЧЕНКО 73-80
КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК ПІДГРУНТЯ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ СВІТОВОЇ ТОРГІВЛІ PDF
А. Г. ЦИБУЛЯК 81-84
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-РІШЕНЬ PDF
Ю. О. КОВАЛЕНКО, Н. В. ПРОХОРОВА 85-90
СВІТОВИЙ ДОСВІД ІНТЕГРАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ АЕРОПОРТІВ У ГЛОБАЛЬНІ АВІАЦІЙНІ АЛЬЯНСИ PDF
M. HRYCHKOIEDOVA, K. SYDORENKO 91-95
СУСПІЛЬНИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ У ВИМІРАХ СОЦІАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ PDF
Є. В. ГІРНИК 96-100
ТРАДИЦІЙНИЙ ТА РОЗШИРЕНИЙ ПІДХОДИ ДО ВИМІРЮВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАГАТСТВА PDF
Y. M. KYRYCHENKO 101-106
ОПИС ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПОТРЕБ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ PDF
О. П. БЕРКОВА 108-113
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО НА ПРИКЛАДІ АЕРОПОРТУ PDF
Н. В. КОВАЛЕНКО, ШАХЗОДА АРТИКОВА 114-118
ЦИФРОВИЙ АНАЛIЗ В МОНIТОРИНГУ УПРАВЛIННЯ МІЖНАРОДНИМ БIЗНЕСОМ PDF
Н. Г. МАНДРА, О. Ю. ЛАКТIОНОВА 119-123
УКРАЇНА НА СВІТОВОМУ РИНКУ ЗЕРНОВОЇ ПРОДУКЦІЇ PDF
І. І. НАБОК, І. О. ГРИГОР’ЄВА 124-128
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ PDF
М. В. ГЛУХЕНЬКА 129-134


ISSN 1729-7036 (print)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована