Методичні аспекти перепідготовки майбутніх фахівців дизайнерських спеціальностей

E. Dumbur, N. Nowina, A. Pashchenko

Анотація


Розглянуто методичні аспекти перепідготовки фахівців дизайнерських спеціальностей, які спрямовані на вдосконалення комплексу знань, професійних умінь та навичок, а також особистісних  якостей фахівців.  Розглянуто окремі питання психологічної адаптації.

Ключові слова


Перепідготовка; дизайн; концепція; психологічна адаптація; особовий керований простір дизайну.

Посилання


Veselova Yu.V. Osnovnyie napravleniya professionalnoy prdgotovkyi dizaynerov. Sbornik nauchnyih trudov NGTU. - 2010 - # 2 (60) -M., 2007-188s.

Arefeva A.N. Professionalnaya podgotovka studentov-dizaynerov v protsesse obucheniya kompyuternoy grafike. VAK 13.00.08 thttp://www.dissercat.com/content/professionalnaya-podgotovka-studentov-dizainerov-v-protsesse-obucheniya-kompyuternoi-grafike#ixzz3MouZscGg

Burdukovskaya E.A., Shkil A.S. Professionalnaya podgotovka dizaynerov kak ob'ekt pedagogicheskogo issledovaniya: Retrospektivnyiy analiz. Narodnoe obrazovanie i pedagogika.Vyip.4 (20) /2013.VAK 13.00.00 http://cyberleninka.ru/article/n/professionalnaya-podgotovka-dizaynerov-kak-obekt-pedagogicheskogo-issledovaniya-retrospektivnyy-analiz#ixzz3Mov7xZ00

Izbasha S.S. Proektnaya deyatelnost kak faktor sotsialno-professionalnoy adaptatsii studentov pedagogicheskogo universiteta. Avtoreferat. dis .. k.p.n. / S.S.Izbash / K; 2007.

Koveshnikova E.N., Koveshnikov P.A. K probleme metodov professionalnoy podgotovki dizaynerov: teoretiko-metodologicheskiy aspekt.13.00.08 «Teoriya i metodika professionalnogo obrazovaniya» http://nauka2020.ru/Koveshnikova_090114.pdf

Bliznyuk S.A. Psihologo-pedagogicheskie aspektyi otsenki znaniy. Narodnoe obrazovanie # 8, s. 48-50.

Brown A.L. (1997). Transforming schools into communities of thinking and learning about serious matters. American Psychologist, 4, 399-413


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.