On the subject "Industrial design i erhonomika"

Authors

  • Z. Rozhenko

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10496

Keywords:

Industrial design, corporate style, graphics advertisment, design of advertisment.

Abstract

In this work we have reviewed the method of creation of graphics advertisment with the confines of discipline “Industrial design and ergonomics” which is professing for students of the 3th course of the Economy faculty for full and part time forms of education, that can be a useful for managers and marketers in their future career.

References

Павловская Е.Э. Дизайн рекламы: поколение NEXT / Е.Э. Павловская. – СПб.: Питер, 2004.-320 с.

Волкова В.А. Дизайн рекламы / В.А.Волкова. – М.: Университет, 1999. - 412с.

Песоцкий Е.П. Современная реклама. Теория и практика / Е.П. Песоцкий. – Ростов-на-Дону: ФЕНИКС, 2001. - 386с.: ил.

Ковриженко М.К. Креатив в рекламе / М.К.Ковриженко. – СПб.: Питер, 2004.- 253с.

Яцюк О.Г. Компьютерные технологи в дизайне. Эффективная реклама / О.Г.Яцюк, Э.Т.Романычева. – СПб.: БХВ-Петербург, 2004. – 432с.

Даниленко В.Я. Дизайн: підручник / В.Я.Даниленко.-Харків: ХДАДМ, 2003. – 320с.

Published

2015-06-10

Issue

Section

Статті