ВИЗНАЧЕННЯ ДОПУСТИМОГО ЧАСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ В СИСТЕМАХ ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТІВ В УМОВАХ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ

Автор(и)

  • В.П. Харченко Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ
  • О.Г. Кукуш Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ
  • В.М. Васильєв Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.957

Анотація

 Запропоновано метод послідовної оцінки часу вибору варіанта і прийняття рішення з усунення прогнозованого небезпечного зближення літаків в умовах реалізації нової концепції організації повітряного руху Free Flight. Наведено рівняння оцінки межових моментів часу з використанням методу  сплайн-функцій.  Отримано  інтервальну  оцінку,  обчисленням довірчого часового інтервалу.

Біографії авторів

В.П. Харченко, Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

д-р техн. наук

(1943) закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації (1967). Доктор технічних наук, професор. Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України. Проректор з наукової роботи Національного авіаційного університету. Директор Науково-дослідного інституту авіації Національного авіаційного університету. Завідувач кафедри аеронавігаційних систем Інституту інформаційно-діагностичних систем Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – теорія ситуаційного аналізу та керування в соціотехнічних системах.

О.Г. Кукуш, Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

д-р фіз.-мат. наук

 (1957) закінчив Київський державний університет імені Т.Г. Шевченка (1979). Доктор фізико-математичних наук, професор кафедри математичного аналізу Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка. Напрям наукової діяльності – математична статистика, прикладна статистика, фінансова математика.

В.М. Васильєв, Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

канд. техн. наук

(1948) закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації (1972). Кандидат технічних наук, доцент. Професор кафедри аеронавігаційних систем Інституту інформаційно-діагностичних систем Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – теорія систем, ідентифікації, прогнозування, прийняття рішень і комп’ютерне моделювання для вирішення задач навігації, організації і управління повітряним рухом.

Посилання

RTCA; Report of the RTCA Board of Directors Select Committee on Free Flight, Jan. 18, 1995: RTCA Washington DC.

Завьялов Ю.С., Квасов Б.И., Мирошниченко В.П. Методы сплайн-функций. – М.: Наука. – 1980. – 350 с.

Харченко В.П., Кукуш О.Г., Бабак Є.А., Зак¬о-ра С.А. Класифікація конфліктних ситуацій між літальними апаратами та вибір зон безпе-ки.// Вісн. НАУ. – 2002. – №3.– С. 79–88.

Downloads

Як цитувати

Харченко, В., Кукуш, О., & Васильєв, В. (2004). ВИЗНАЧЕННЯ ДОПУСТИМОГО ЧАСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ В СИСТЕМАХ ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТІВ В УМОВАХ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ. Вісник Національного авіаційного університету, 19(1), 29–33. https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.957

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>