Ідентифікація місцезнаходжень дорожньо-транспортних пригод з категорією «наїзд на тварин» на автодорозі м-18
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.64.9020Ключові слова:
виявлення «точок небезпеки », дорожньо-транспортна пригода «наїзд на тварин», модель місцезнаходження, система моніторингуАнотація
Ідентифікація місцезнаходжень дорожньо-транспортних пригод з категорією «наїзд на тварин» (ДТП НТ) на автодорозі М-18 в Запорізькій області України за допомогою оцінки відхилення між реальним місцезнаходженням та його округленим значенням, що складає моделі місцезнаходження. Оцінка відхилення моделей місцезнаходження відбувається за допомогою графічного представлення з використанням трьох методів: а) графічного аналізу, що порівнює розташування моделей на одній координатної площини; b.) порівняння їх абсолютної і відносної похибки; c.) порівняння частоти класу для значень місцезнаходженнях моделей. Вищевказана оцінка допомогла оцінити моделі місцезнаходження для її оптимального представлення. Визначення «точок небезпеки» допоможе визначити місця на автодорозі, де тварини найчастіше переходять автодорогу і де виникає ризик найбільшої кількості ДТП «наїзд на тварин». У статті були використані дані про ДТП НТ ДАІ МВС України.Посилання
Jensen R. R. Landscape factors that contribute to animal–vehicle collisions in two northern Utah canyons/ Ryan R. Jensen, Rusty A. Gonser, Christian Joyner// Applied Geography. – 2014. – #6. – P. 74–79.
Wildlife-vehicle collision reduction study. Report to Congress. U.S. Department of Transportation/ M. P. Huijser [et al.] – Washington: Federal Highway Administration, 2007. – 254 p.
Rodríguez-Morales B. Spatiotemporal analysis of vehicle collisions involving wild boar and roe deer in NW Spain/ Beatriz Rodríguez-Morales, Emilio Rafael Díaz-Varela, Manuel
Francisco Marey-Pérez //Accident Analysis & Prevention. – 2013. – #60. – P. 121–133.
Assessing methods of mitigating wildlife–vehicle collisions by accident characterization and spatial analysis/ Emilio R. Diaz-Varela, [et al.] // Transportation Research Part D: Transport and Environment. – 2011. – #16 (4). – P. 281–287.
Snow P. N. Underreporting of wildlife-vehicle collisions does not hinder predictive models for large ungulates/ Nathan P. Snow, [et al.] // Biological Conservation. – 2015. – #181. – , P. 44–
Tegge R.A. Correcting erroneous crash locations in transportation safety analysis / R.A.Tegge, Y. Ouyang // Accident Analysis and Prevention. – 2008. – #41(1). – P. 202– 209.
Montella A. A comparative analysis of hotspot identification methods/ Accident Analysis & Prevention. – 2010. – #42 (2). P. 571–581.
Miranda-Moreno L. F. Bayesian multiple testing procedures for hotspot identification / Luis F. Miranda-Moreno, Aurélie Labbe, Liping Fu// Accident Analysis & Prevention. – 2007. – #39 (6). –
P. 1192–1201.
Animal-Vehicle Collision Data Collection Throughout the United States and Canada”. In Proceedings of the 2007 International Conference on Ecology and Transportation/ M.Huijser, [et al.]. –
Raleigh:Center for Transportation and the Environment., 2007. – 391 p.
California’s Integrated Approach to Collaborative Conservation in Transportation Planning. In Proceedings of the 2007 International Conference on Ecology and Transportation/ G.
Erickson. – Raleigh:Center for Transportation and the Environment., – 2007. – 257 p.
Lord D. The statistical analysis of crashfrequency data: A review and assessment of methodological alternatives/ Dominique Lord, Fred Mannering//Transportation Research Part A: Policy and Practic. – 2010. – # 44(5). – P. 291–305.
Mannering F. L. Analytic methods in accident research: Methodological frontier and future directions/ Fred L. Mannering, Chandra R. Bhat// Analytic Methods in Accident Research. –
– #1. – P. 1–22.
Gunson K.E. Large animal-vehicle collisions in the Central Canadian Rocky Mountains: patterns and characteristics. IN: Proceedings of the 2003 International Conference on Ecology and Transportation/ K.E. Gunson, B. Chruszcz and A.P. Clevenger. – Raleigh: Center for Transportation and the Environment, 2004. –366 p.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).