Аналіз факторів, що впливають на варіювання максимальної дальності польоту безпілотного літального апарата
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.54.3860Ключові слова:
аеродинамічна якість, аеронавігаційна дальність, балансування літального апарата, безпілотний літальний апарат, дальність польоту, центровкаАнотація
Показано, що балансування літального апарата призводить до збільшення лобового опору через відхилення органів керування, зміни кутів атаки та центрування літального апарата. Розглянуто вплив відхилення органів керування для конкретного безпілотного літального апарата в стаціонарних умовах польоту на дальність польоту.Посилання
Andreevsky, V.V.; Derkach, A.G. 1987. Definition of attainable aircraft on the trajectories of complex profile. Riga, RCAII. P. 6164 (in Russian). [Андреевскией В.В. Определение области достижимости самолета на траекториях сложного профиля / В.В. Андреевскией, А.Г. Деркач. – Рига: РКИИГА, 1987. C. 6164.]
Lebedev, A.A.; Chernobrovkin, L.S. 1962. Flight dynamics of unmanned aerial vehicles. A manual for schools. Moscow, Oborongiz. 548 p. (in Russian) [Лебедев А.А. Динамика полета беспилотных летательных аппаратов: учебное пособие для вузов / А.А. Лебедев, Л.С. Чернобровкин. Москва: Оборонгиз, 1962. 548 с.]
Skripnichenko, S.Yu. 1981. Fuel savings by reducing the loss of aerodynamic control for balancing. Questions GLA aerodynamics and strength. Moscow, State NIIGA. Issue 202: 5662 (in Russian). [Скрипниченко С.Ю. Экономия авиатоплива за счет снижения потерь аэродинамического качества на балансировку / С.Ю. Скрипниченко // Вопросы аэродинамики и прочности ГЛА. Москва: ГосНИИГА, 1981. Выпуск 202. – С. 5662.]
Udartsev, E.P.; Pereverzev, A.M.; Ishchenko S.A. 1998. Operating aerodynamics. Trajectory problem. Manual. Kyiv, KMUGA. 136 p. (in Russian). [Ударцев Е.П. Эксплуатационная аэродинамика. Траекторные задачи: учебное пособие / Е.П. Ударцев, А.М. Переверзев, С.А. Ищенко. – Киев: КМУГА, 1998. – 136 с.]
Skripnichenko, S.Yu. 1988. Optimization of the flight based on economic criteria. Moscow, Mashinostroenie. 152 p. (in Russian). [Скрипниченко С.Ю. Оптимизация режимов полета по экономическим критериям / С.Ю. Скрипниченко. – Москва: Машиностроение, 1988. – 152 с.]
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).