Імовірність зіткнення повітряних кораблів на паралельних маршрутах
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.54.3859Ключові слова:
безпека, бічне ешелонування, вірогідність зіткнення, повітряний корабель, помилка місцеположенняАнотація
Розглянуто концепції управління повітряним рухом, зосереджені на геометрії повітряних трас. Показано, що збільшення пропускної здатності повітряного простору за рахунок більш точного витримування траєкторії та надання зменшеної помилки місцеположення, знизить рівень безпеки польотів. Проаналізовано ймовірність зіткнення двох повітряних кораблів на паралельних повітряних трасах при скороченому бічному ешелонуванні.Посилання
Campos, L.; Marques, J. 2011. Collision Probabilities, Aircraft Separation and Airways Safety. Prof. Max Mulder. Aeronautics and Astronautics. 610 p.
Elefante, S. 2001. Statistical and probabilistic approach for improving efficiency in Air Traffic Flow Management. Dissertation. Faculty of Engineering at the University of Glasgow. 241 p.
Eurocontrol Metrics & Methodologies Safety Metrics Technical Definitions CARE-INTEGRA Report to Eurocontrol. Brussels, 2000. 19 p.
International Civil Aviation Organization. Global Air Navigation Plan for CNS/ATM Systems. Doc 9750/AN963. 2002. 192 p.
Masao, K.; Dr. Masato, F. 2008. Safety Assessment prior to 30NM Longitudinal Separation Minimum under ADS-C Environment. Montreal, Canada. International Civil Aviation Organization. 5 p.
Moek, G.; Smeltink, J.W. 2005. Pre Implementation Collision Risk Assessment for RVSM in the Africa Indian Ocean Region. National Aerospace Laboratory Air Traffic and Navigation Services. 133 p.
Netjasov, F. 2010. Conflict risk assessment model for airspace strategic planning. Division of Airports and Air Traffic Safety. Belgrade, Serbia. 16 p.
Netjasov, F.; Milan Janic, A. 2008. Review of the Research on Risk and Safety Modeling in Civil Aviation. Third International Conference on Research in Air Transportation. 8 p.
Thompson, S.D. 1997. Terminal Area Separation Standards: Historical Development, Current Standards, and Processes for Change. Project Report ATC-258. Springfield, Virginia. Lincoln Laboratory of Massachusetts Institute of Technology. 60 p.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).