ОСОБЛИВОСТІ ЗНОШУВАННЯ ВУЗЛІВ МЕХАНІЗАЦІЇ КРИЛА ЛІТАКІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ В УМОВАХ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

Автор(и)

  • А.М. Хімко
  • О.Є. Якобчук
  • В.М. Бородій
  • С.М. Задніпровська
  • Н.В. Холод

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.40.1741

Ключові слова:

динамічні навантаження, дисипація, механічна енергія, молібден, монорельс, плазмові покриття, титановий сплав ВТ-22, фретинг-корозія

Анотація

 Проведено випробування титанового сплаву ВТ-22 при динамічному навантаженні з циклічним ковзанням та динамічному навантаженні в умовах кочення з просковзуванням. Встановлено, що заклинювання ролика в каретці збільшує знос рейок механізації крила літаків до двадцяти разів. Визначено покриття для зміцнення зношених ділянок та відновлення робочих поверхонь рейок механізації крила.

Біографії авторів

А.М. Хімко

Кандидат технічних наук. Доцент кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

О.Є. Якобчук

Старший викладач кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

В.М. Бородій

Старший викладач кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

С.М. Задніпровська

Аспірант кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

Н.В. Холод

Аспірант кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

Посилання

Вибір газотермічного покриття для відновлення монорейок механізації крила літаків / В.О. Краля, О.Г. Моляр, А.М. Хімко, Д.О. Пугачевський // Вісник НАУ. – 2006. − № 2. – С. 85–88.

Горынин И.В. Титан в машиностроении / И.В. Горынин, Б.Б. Чечулин. – М.: Машиностроение 1990. – 400с.

Исследование работоспособности защитных покрытий упрочняющих технологий для восстановления рельсов механизации крыла самолетов / Отчет по НИР № 133Х-92. – К.: КИИГА, 1992. – 44 с.

Шевеля В.В. Трибохимия и реология износостойкости / В.В. Шевеля, В.П. Олександренко. – Хмельниц-кий: ХНУ, 2006. – 278 с.

Установка для упрочнения стеклянной дробью рельсов механизации крыла // 2-я Международная выставка «Авиакосмические технологии и оборудование 2004». 10–13 августа 2004. − Казань: ВЦ «Казанская ярмарка». − С. 1–4.

Технологические рекомендации по применению износостойких покрытий для восстановления деталей ГТД Д-30 и дефлектора закрылков самолета Ил-76 // Отчет по НИР № 482-В83. – К.: КИИГА. 1984. – 32 с.

Неровный В.М. Азотирование технически чистого титана / В.М. Неровный, В.В. Перемытько // ФХОМ. – № 3. − 1995. – С. 49–54.

Хімко А.М. Методика випробувань матеріалів при контактному динамічному навантаженні / А.М. Хімко, В.М. Бородій, О.Є. Якобчук // Вісник НАУ, – К.: НАУ. № 1. – 2008. – С. 80–83.

Писаренко Г.С. Вибропоглощающие свойства конструкционных материалов / Г.С. Писаренко, А.П. Яковлев, В.В. Матвеев // справ. – К.: Наук. думка. – 1971. – 375 с.

Шевеля В.В. О природе повышения фреттингостойкости стали некоторыми видами поверхностной обра-ботки / В.В. Шевеля, Г.С. Калда, В.П. Олександренко // Трение и износ. – 2004. − № 2 (25). – С. 140–147.

Downloads

Як цитувати

Хімко, А., Якобчук, О., Бородій, В., Задніпровська, С., & Холод, Н. (2009). ОСОБЛИВОСТІ ЗНОШУВАННЯ ВУЗЛІВ МЕХАНІЗАЦІЇ КРИЛА ЛІТАКІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ В УМОВАХ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ. Вісник Національного авіаційного університету, 40(3), 33–36. https://doi.org/10.18372/2306-1472.40.1741

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають