АНАЛІЗ ВПЛИВУ ВІДПРАЦЬОВАНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ГАЗІВ НА СТАН АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ В ГУСТОНАСЕЛЕНИХ РАЙОНАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.38.1667Анотація
Розглянуто питання захисту атмосферного повітря в густонаселених пунктах від негативного впливу від-працьованих автомобільних газів. Запропоновано способи мінімізації антропогенного впливу на довкілля в урбокомплексах: вдосконалення процесу технічного обслуговування та забезпечення автомобільної галузі, використання високоякісних та альтернативних видів палива, розвиток та автоматизація системи управління транспортним потоком.
Посилання
Екологія автомобільного транспорту: навч. посіб. / Ю.Ф. Гутаревич, Д.В. Зеркалов, А.Г. Говорун та ін. − К.: Основа, 2002.− 312 с.
Данилевич Я.Б., Денисов В.Н. Системні рішення проблем екологічної безпеки автотранспортного комплексу, як метод покращення екологічної ситуації у мегаполісах //Доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. «Автотранспорт: від екологічної політики до щоденної практики». − К.: ЦУЛ, 2005. − 200 с.
Экологолизация автомобильного транспорта: передовой пыт стран Европейского Союза и России // сб. тр. II Всерос. конф. / под ред. д. т. н. В.Н. Денисова. − С.Пб: МАНЭБ, 2004.−160 с.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).