МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ЗАПАСІВ СТІЙКОСТІ КАСКАДІВ КОМПРЕСОРА ДВИГУНА Д-18Т НА ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМАХ

Автор(и)

  • М. С. Кулик Національний авіаційний університет
  • В. В. Панін Національний авіаційний університет
  • І. Ф. Кінащук Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15186

Анотація

Розглянуто метод визначення запасів стійкості каскадів компресора авіаційних тривальних газотурбінних двигунів на перехідних режимах роботи за даними об ’єктивних засобів кон­тролю. Наведено результати апробації цього методу на прикладі двигуна Д-18Т.

Біографії авторів

М. С. Кулик, Національний авіаційний університет

д-р техн. наук, професор

В. В. Панін, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук, доцент

І. Ф. Кінащук, Національний авіаційний університет

мол. наук, співробітник

Посилання

Панин В. В. Газодинамическая устойчивость компрессоров авиационных ГТД. - К.: КМУГА, 1998.- 152 с.

Батурин А .Г., Суров В.И. Интегрированная логистическая поддержка эксплуатации - стратегия реализации жизненного цикла авиационной техники // Вести, машиностроения. - 2000. - №8. - С. 49-54.

Панин В. В. Метод визначення газодинамічних параметрів ГТД обмеженої контролепридатності на перехідних режимах// Вісн. НАУ. - 2001. - №4 (11). - С. 98-102.

Сосунов В.А., Литвинов Ю.А. Неустановившиеся режимы работы авиационных газотурбинных двигателей. -М.: Машиностроение, 1975. - 216 с.

Як цитувати

Кулик, М. С., Панін, В. В., & Кінащук, І. Ф. (2021). МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ЗАПАСІВ СТІЙКОСТІ КАСКАДІВ КОМПРЕСОРА ДВИГУНА Д-18Т НА ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМАХ. Вісник Національного авіаційного університету, 14(3), 14–18. https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15186

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>