ПРИНЦИПИ УДОСКОНАЛЕННЯ МОДУЛЬНИХ ТРЕНАЖЕРІВ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ АВІАЦІЙНИХ ДИСПЕТЧЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.33.1487Анотація
Визначено основні тенденції розвитку системи професійної підготовки авіаційних диспетчерів. Проведено аналіз існуючої тренажерної підготовки авіаційних диспетчерів. Запропоновано метод, який дозволяє підвищити рівень професійної підготовки диспетчерів. Розглянуто основні принципи імплементації нового методу в існуючу систему підготовки.
Посилання
Боднер В.А., Закиров Р.А., Смирнова И.М. Авиационные тренажеры. – М.: Машиностроение, 1978. – 135 с.
Кручинин В.В., Молочко М.Ф. Система тестирования, основанная на генерации вопросов и тестовых заданий // Открытое образование. – 2004. – 188 с.
http://www.eurocontrol.int/ians/public/standard_page/cr_register_e_learning.html
Макаров Р.Н. Человеческий фактор и безопасность полетов. – М.: Воздуш. трансп., 1987.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).