Дослідження впливу кризи на корпоративні витрати та продажі із застосуванням економетричного методу

Автор(и)

  • Mohammad Heydari Нанкінський університет науки і техніки
  • Zhou Xiaohu Нанкінський університет науки і техніки
  • Kin Keung Lai Коледж економіки, Університет Шеньчжень
  • Zheng Yuxi Східно-китайский педагогічний університет
  • Lin Chen Нанкінський університет науки і техніки

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.81.14604

Ключові слова:

економетрика, маркетинг, продаж, економічна криза

Анотація

Постановка проблеми: стаття доповнює попередні дослідження і фокусується на питаннях прискорення глобалізації і глобальної економічної кризи, який зачепить більшість країн прямо або побічно. Оскільки криза зачіпає компанії то в статті розглядається один із шляхів виходу з нього шляхом управління витратами на маркетинг. Мета: в статті робиться спроба виявити детермінанти, встановити вплив кризи на корпоративні витрати і продажу з використанням методу динамічної панельної економетрики, а також дослідити вплив кризи на витрати і продажу компаній. Вхідні дані: в статті розглядається вплив маркетингових витрат на чисті продажі; були використані дані від 25 компаній, що діють на Тегеранській фондовій біржі протягом 11 років (2002-2012 роки). Методи: для перевірки гіпотези дослідження ми аналізуємо інформацію економетричними методами. У цьому дослідженні методи економетрики наступні: (дані панелі, дані статичної панелі, фіксовані ефекти і випадкові ефекти, модель фіксованих ефектів, модель випадкових ефектів, тест Хаусмана, модель даних статичної панелі, дані динамічного компонування, тест Вальда). Крім того, слід зазначити, що для аналізу даних в цьому дослідженні ми використовували тест F Лібера, тест Хаусмана і тест Вальда. У дослідженні використовувалося програмне забезпечення Stata, метод різниці першого порядку використовується для усунення статичних ефектів, а перервані значення залежної змінної використовуються в якості змінних інструменту. Результати: результати перевірки гіпотези показують, що перша і друга гіпотеза дослідника підтверджуються, а нульові гіпотези відкидаються. Крім того, третя, четверта і п'ята гіпотези дослідника відкидаються, а нульові гіпотези підтверджуються. Висновок: результати вказують на значний вплив на чисті продажі оціночних маркетингових витрат компанії, показують, що витрати на 1 риал в маркетингу призводять до збільшення продажів на 58 риалів, і навіть під час глобальної економічної кризи ця цифра еквівалентна 26 риалах. Аналіз наголошує на важливості маркетингових витрат на продажу в Ірані. Особливо в періоди криз і після них маркетингові витрати мали значний вплив на продажу.

Біографії авторів

Mohammad Heydari, Нанкінський університет науки і техніки

PhD student.

Zhou Xiaohu, Нанкінський університет науки і техніки

Professor.

Kin Keung Lai, Коледж економіки, Університет Шеньчжень

Professor.

Zheng Yuxi, Східно-китайский педагогічний університет

Professor

Lin Chen, Нанкінський університет науки і техніки

Associate professor

Посилання

Furceri, D., Zdzienicka, A., (2012). The Real Effect of Financial Crises in the European Transition Economics. GATE-CNRS, University of Lyon.

Candemir, A. & Zalluhoglu, A.E., (2011). The effect of marketing expenditures during the financial crisis: the case of Turkey. Procedia social and behavioral sciences 24(2011), pp. 291-299. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.09.105

Fallahi and Dehghan. (2013). Evaluating the Effect of the Degree of Focus and Advertising Costs on Profitability in Iran's Industrial Sector. Journal of Economic Growth and Development Studies, First Year, No. 1, Winter 9.

Constantinides, E. (2006). The marketing mixes revisited: Towards 21st-century marketing. Journal of Marketing Management, 22(3-4), pp. 407-438. https://doi.org/10.1362/026725706776861190

Kent, R. A. (1986). Faith in the four Ps: An alternative. Journal of Marketing Management, 2, pp. 145-154. https://doi.org/10.1080/0267257X.1986.9964007

Cowell, D. W. (1984). The Marketing of Services, Institute of Marketing and the CAM Foundation. Heineman.

Jobber, D. (2001). Principles and Practice of Marketing. Third Edition, McGraw Hill.

Johari Bin Abdullah (2017). Revisiting Exchange Concept A Rationale for Marketing Mix in Islamic Marketing. Revised version JIBE, Journal of International Business, Economics and Entrepreneurship, Volume 2, (1), pp. 1-12.

McCarthy, E.J. (1960). Basic Marketing: A Managerial Approach. Homewood, IL: Richard D. Irwin.

Booms, B.H and Bitner, M.J. (1981). Marketing Strategies and Organization Structures for Service Firms. Marketing of Services. Donnelly J.H and George W.R. Chicago: American Marketing Association, pp. 47 - 51.

Bruner, G. C. (1988). The marketing mix: A retrospective and evaluation. Journal of Marketing Education 10 (spring), pp. 29-33. https://doi.org/10.1177/027347538801000104

Bruner, G C. (1989). The marketing mix: Time for reconceptualization. Journal of Marketing Education 10 (summer), pp. 72-77. https://doi.org/10.1177/027347538901100212

Grönross, C, (1994). From marketing mix to relationship marketing: towards a paradigm shift in marketing. Management Decision, 32(2), pp. 4-20. https://doi.org/10.1108/00251749410054774

Gummesson, E. (1994). Making relationship marketing operational. International Journal of service industry management, 5(5), pp. 5-20. https://doi.org/10.1108/09564239410074349

Gummesson, E. (1997). Relationship marketing as a paradigm shift: some conclusions from the 30R approach. Management decision, 35(4), pp. 267-272. https://doi.org/10.1108/00251749710169648

Van Waterschoot, W., & Van den Bulte, C. (1992). The 4P classification of the marketing mix revisited. The Journal of Marketing, pp. 83-93. https://doi.org/10.1177/002224299205600407

Borden, Neil H. (1964). The concept of the marketing mix. Journal of Advertising Research 4 (June), pp. 2-7.

Wilkie, W. L., & Moore, E. S. (2007). What does the definition of marketing tell us about ourselves? Journal of Public Policy & Marketing, 26(2), pp. 269-276. https://doi.org/10.1509/jppm.26.2.269

Finkelstein, S., & Peteraf, M. A. (2007). Managerial activities: A missing link in managerial discretion theory. Strategic Organization, 5(3), pp. 237-248. https://doi.org/10.1177/1476127007079975

Nicolau, I. (2013). The evolution of the marketing concept. Knowledge Horizons-Economics, 5(3), pp. 154-156.

Asgarnezhad Nouri, B., Sanayei, A., Fathi, S., & Kazemi, A. (2015). The effect of marketing tactical capabilities on the financial performance of the firms: a Meta-analysis approach. Iranian Journal of Management Studies, 8(1), pp. 73-96.

Vorhies, D. W., Orr, L. M., & Bush, V. D. (2011). Improving customer-focused marketing capabilities and firm financial performance via marketing exploration and exploitation. Journal of the Academy of Marketing Science, 39(5), pp. 736-756. https://doi.org/10.1007/s11747-010-0228-z

Kokemuller, (2013). What Is a Marketing Expenditure. Available at: http://smallbusiness.chron.com/marketing-expenditure-61198.html.

Azad Gholam Reza, (2000). Development Economics of Translation. (Publication of Ney).

Lavra Pinto, Michele de, and Janie K. Pacheco. (2009). Consumo, moralidade e o Programa Bolsa Família: padrões e percepções de um grupo de baixa renda. In Juventude, Consumo & Educação 2, ed. Michele de Lavra Pinto and Janie K. Pacheco. ESPM: Porto Alegre. (in Portuguese)

Lavra Pinto, Michele de. (2013). O público e o privado: o 'baralhamento' no cotidiano das famílias beneficiárias do Programa Bolsa Família. Política & Trabalho. Revista de Ciências Sociais 38(4). (in Portuguese)

Strønen, I. Å. (2018). Political Polarisation, Colonial Inequalities and the Crisis of Modernity in Venezuela. The Social Life of Economic Inequalities in Contemporary Latin America: Decades of Change. M. Ystanes and I. Å. Strønen. Cham, Springer International Publishing, pp. 153-181. https://doi.org/10.1007/978-3-319-61536-3_7

Grugel, Jean, and Pía Riggirozzi. (2012). Post-neoliberalism in Latin America: Rebuilding and Reclaiming the State after Crisis. Development and Change 43 (1), pp. 1-21. https://doi.org/10.1111/j.1467-7660.2011.01746.x

Zahedi Mohammad Jawad (2005), Social Science Culture Translation (Maziar Publishing), Second Edition, pp. 278-279.

Rahmani Timur. (2011). Macroeconomics, Baradaran Publishing, Sept. 17, 21 p.

Dekimpe, M.G., M.Hanssens, D., (1995). The persistence of marketing effects on sales. Marketing Science, Vol.14, No.1 (1995), pp. 1-21. https://doi.org/10.1287/mksc.14.1.1

Tong H, & Wei S.J., (2009). Real effects of the 2007-08 financial crisis around the world. Available at http://www.financeinnovation. https://doi.org/10.2139/ssrn.1363819

Crespo, J. & Cuaresma & Stock Storck, M., (2012). The effect of marketing spending in the premium Car segment: new evidence from Germany" Working Paper No 201202.

Ahmadpour Ahmad, Sepehrrdost Hamid, Salehpour Azadeh. (2013). "The Relationship Between Economic Growth and Accounting Profit in Companies Accepted in Tehran Stock Exchange". The Stock Exchange of the 22nd, Summer 92, Sixth.

Lee, L.-F., Yu, J. (2010). A spatial dynamic panel data model with both time and individual fixed effects. Economy. Theory 26(02), pp. 564-597. https://doi.org/10.1017/S0266466609100099

Yu, J., De Jong, R., Lee, L.-F. (2008). Quasi-maximum likelihood estimators for spatial dynamic panel data with fixed effects when both n and T are large. J. Econom. 146(1), pp. 118-134. https://doi.org/10.1016/j.jeconom.2008.08.002

Kukenova, M., Monteiro, J.A. (2008). Spatial dynamic panel model and system GMM: a Monte Carlo investigation. Unpublished article. https://doi.org/10.2139/ssrn.1300871

Blundell, R., Bond, S. (1998). Initial conditions and moment restrictions in dynamic panel data models. J. Econ. 87 (1), pp. 115-143. https://doi.org/10.1016/S0304-4076(98)00009-8

Piras, G.: sphet (2010). Spatial models with heteroskedastic innovations in R. J. Stat. Softw. 35(1), pp. 1-21. https://doi.org/10.18637/jss.v035.i01

Millo, G. (2014). Maximum likelihood estimation of spatially and serially correlated panels with random effects. Comput. Stat. Data Anal. 71, pp. 914-933. https://doi.org/10.1016/j.csda.2013.07.024

Elhorst, J. (2014). Matlab software for spatial panels. Int. Reg. Sci. Rev. 37(3), pp. 389-405. https://doi.org/10.1177/0160017612452429

Elhorst, J., Zandberg, E., de Haan, J. (2013). The impact of interaction effects among neighboring countries on financial liberalization and reform: a dynamic spatial panel data approach. Spat. Econ. Anal. 8(3), pp. 293-313. https://doi.org/10.1080/17421772.2012.760136

Geniaux, G., Martinetti, D. (2017). A new method for dealing simultaneously with spatial autocorrelation and spatial heterogeneity in regression models. Reg. Sci. Urban-Econ. Forthcoming. https://doi.org/10.1016/j.regsciurbeco.2017.04.001

Brunsdon, C., Fotheringham, A.S., Charlton, M.E. (1996): Geographically weighted regression: a method for exploring spatial non-stationarity. Geograph. Anal. 28(4), pp. 281-298. https://doi.org/10.1111/j.1538-4632.1996.tb00936.x

Cho, S.-H., Lambert, D.M., Roberts, R.K., Kim, S.G. (2010). Moderating urban sprawl: is there a balance between shared open space and housing parcel size? J. Econ. Geogr. 10 (5), pp. 763-783. https://doi.org/10.1093/jeg/lbp048

Elhorst, J. (2014b). Spatial Econometrics. From Cross-Sectional Data to Spatial Panels. Springer Briefs in Regional Science. Springer, New York.

Basile, R. and R. Mínguez (2018). Advances in Spatial Econometrics: Parametric vs. Semiparametric Spatial Autoregressive Models. The Economy as a Complex Spatial System: Macro, Meso and Micro Perspectives. P. Commendatore, I. Kubin, S. Bougheas et al. Cham, Springer International Publishing, pp. 81-106. https://doi.org/10.1007/978-3-319-65627-4_4

Bond, S., (2002). Dynamic panel models: a guide to micro data methods and practice institute for Fiscal Studies, Department of Economics, UCL, CEMMAP (Centre for Microdata Methods and practice) Working Paper. CWPO9/02. Available at: http://cemmap.ifs.org.uk/wps/cwp0209.pdf. https://doi.org/10.1920/wp.cem.2002.0902

Arellano, M. and S. Bond, (1991). Some tests of specification for panel data: Monte Carlo evidence and an application to employment equations, Review of Economic Studies 58, pp. 277-297. https://doi.org/10.2307/2297968

Як цитувати

Heydari, M., Xiaohu, Z., Lai, K. K., Yuxi, Z., & Chen, L. (2019). Дослідження впливу кризи на корпоративні витрати та продажі із застосуванням економетричного методу. Вісник Національного авіаційного університету, 81(4), 71–85. https://doi.org/10.18372/2306-1472.81.14604

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку