Задача керування літальним апаратом

Автор(и)

  • В. М. Казак Національний авіаційний університет
  • І. В. Боярінов Національний авіаційний університет
  • Ю. Є. Боярінова Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.11.13116

Анотація

Розглянуто задачу керування рухом літального апарата із загальних функціональних позицій. Обгрунтовано необхідність включення в постановку задачі вимоги мінімізації стабілізуючого функціонала. Запропоновано критерій оптимальної швидкодії, критерій мінімуму витрат енергії на керування і їх комбінація

Біографія автора

В. М. Казак, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук, проф

Посилання

Механика полета / С.А. Горбатенко и др. — М.: Машиностроение, 1969. - 419 с.

Остославский КВ., Стражева КВ. Динамика полета. Траектории летательных аппаратов. -М.: Машиностроение, 1969. - 500 с.

Васильев Ф.П. Численные методы решения экстремальных задач. -М-.: Наука, 1988. - 552 с.

Колмогоров А.Н., Фомин C.B. Элементы теории функций и функционального анализа. - М.: Наука, 1981.-544 с.

Тихонов А.Н., Арсенин В.Я. Методы решения некорректных задач. - М.: Наука, 1988.— 552

Downloads

Як цитувати

Казак, В. М., Боярінов, І. В., & Боярінова, Ю. Є. (2020). Задача керування літальним апаратом. Вісник Національного авіаційного університету, 11(4), 47–51. https://doi.org/10.18372/2306-1472.11.13116

Номер

Розділ

Аеропорти та їх інфраструктура

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають