REORGANIZATION OF THE PROCESS OF CONTROLLING THE END POSITION OF THE AIRCRAFT, WHICH RECEIVED DAMAGE TO THE SUPPORTING SURFACE
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.13.15168Abstract
A solution to the problem of organizing the process of managing the final position is proposed aircraft in the event of possible damage to its bearing surfaces.References
Казак В. Н. Модель совместного : оценивания и управления высокоскоростными и интенсивно маневрирующими летательными аппаратами Вісн. КМУЦА. - 2000. - №1-2. - С. 268-276.
Федосов Е. А., Инсаров В. В. Селивохин О. С. Системы управления конечным положением в условиях противодействия среды. - М.: Наука. 1989. - 272 с.
Казаков И. Е., Гладков Д. И. Методы оптимизации стохастических систем. - М.: Наука, 1987. -
с.
Казаков Н. Е., Артемьев В. М. Оптимизация динамических систем случайной структуры. - М. Наука, 1980. - 384 с.
Казак В. Н. Управление летательным аппаратом, получившим повреждение в полете // Вісн. КМУЦА. - 2000. - № 3-4. - С. 85-89.