REORGANIZATION OF THE PROCESS OF CONTROLLING THE END POSITION OF THE AIRCRAFT, WHICH RECEIVED DAMAGE TO THE SUPPORTING SURFACE

Authors

  • В. М. Казак National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.13.15168

Abstract

A solution to the problem of organizing the process of managing the final position is proposed aircraft in the event of possible damage to its bearing surfaces.

Author Biography

В. М. Казак, National Aviation University

канд. техн. наук

References

Казак В. Н. Модель совместного : оценивания и управления высокоскоростными и интенсивно маневрирующими летательными аппаратами Вісн. КМУЦА. - 2000. - №1-2. - С. 268-276.

Федосов Е. А., Инсаров В. В. Селивохин О. С. Системы управления конечным положением в условиях противодействия среды. - М.: Наука. 1989. - 272 с.

Казаков И. Е., Гладков Д. И. Методы оптимизации стохастических систем. - М.: Наука, 1987. -

с.

Казаков Н. Е., Артемьев В. М. Оптимизация динамических систем случайной структуры. - М. Наука, 1980. - 384 с.

Казак В. Н. Управление летательным аппаратом, получившим повреждение в полете // Вісн. КМУЦА. - 2000. - № 3-4. - С. 85-89.

How to Cite

Казак, В. М. (2021). REORGANIZATION OF THE PROCESS OF CONTROLLING THE END POSITION OF THE AIRCRAFT, WHICH RECEIVED DAMAGE TO THE SUPPORTING SURFACE. Proceedings of National Aviation University, 13(2), 151–156. https://doi.org/10.18372/2306-1472.13.15168

Issue

Section

MODERN AVIATION AND SPACE TEHNOLOGY

Most read articles by the same author(s)