ПРИНЦИП ВІДНОСНОСТІ В НАВІГАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ДОППЛЕРІВСЬКОГО ВИМІРНИКА ШВИДКОСТІ

Автор(и)

  • М.А. Міхалочкін НАУ, кафедра аеронавігаційних систем
  • В.П. Харченко НАУ, кафедра аеронавігаційних систем

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.27.1267

Анотація

 Проведено аналіз похибок радіонавігаційних систем, повязаних з умовами відносного руху приймача й передавача, розміщених на рухомих об’єктах, тобто релятивістськими ефектами. Розроблено методику оцінки прискорення з допомогою допплерівського вимірника прискорення одного повітряного корабля відносно іншого.  

Біографії авторів

М.А. Міхалочкін, НАУ, кафедра аеронавігаційних систем

д-р техн. наук

В.П. Харченко, НАУ, кафедра аеронавігаційних систем

д-р техн. наук

Посилання

Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система: Навч. посіб. Ч.І / В.В. Куліш, А.М. Соловйов, О.Я. Кузнєцова, В.М. Кулішенко. –К.: НАУ, 2004. – 456 с.

Дудко Г.К., Резников Г.Б. Допплеровские измерители скорости и угла сноса. – М.: Сов. радио, 1964. – 450 с.

Downloads

Як цитувати

Міхалочкін, М., & Харченко, В. (2006). ПРИНЦИП ВІДНОСНОСТІ В НАВІГАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ДОППЛЕРІВСЬКОГО ВИМІРНИКА ШВИДКОСТІ. Вісник Національного авіаційного університету, 27(1), 41–43. https://doi.org/10.18372/2306-1472.27.1267

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>