Математичне моделювання робочого процесу турбореактивного двигуна

Автор(и)

  • М. С. Кулик
  • В. В. Козлов
  • В. В. Пулясвський
  • С. О. Осадчий

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.10.12090

Анотація

Наведено семантичну теоретико-множинну модель турбореактивного двигуна. Описано недоліки існуючих математичних моделей і доцільність урахування фонових несправностей при їх упорядкуванні. Показано, що при розробці методик розрахунку змінених характеристик компресорів і турбін необхідно виходити з того, що основні залежності параметрів в елементах цих вузлів відображені у вихідних їхніх характеристиках

Посилання

Иванов Н.А., Купчик Г.Я. Характеристики авиационных газотурбинных двигателей: Учеб, пособие. - К. : КНИГА, 1987. - 84 с.

Хейфец М.И. Обработка результатов испытаний: Алгоритмы, номограммы, таблицы. - М.: Машиностроение, 1988. -168 с.

Чистяков П.Г. Точность систем автоматического регулирования ЖРД и ТРД. - М.: Машиностроение, 1977. -160 с.

Downloads

Як цитувати

Кулик, М. С., Козлов, В. В., Пулясвський, В. В., & Осадчий, С. О. (2001). Математичне моделювання робочого процесу турбореактивного двигуна. Вісник Національного авіаційного університету, 10(3), 5–9. https://doi.org/10.18372/2306-1472.10.12090

Номер

Розділ

Аеропорти та їх інфраструктура

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають