Числове моделювання динаміки збуреного руху літака при нелінійній зміні аеродинамічних характеристик

Автор(и)

  • А. Н. Балакірев Харківський інститут Військово-повітряних сил імені Івана Кожедуба
  • В. А. Удовенко Харківський інститут Військово-повітряних сил імені Івана Кожедуба
  • О. В. Швець Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.16.11641

Анотація

Розглянуто приклад розрахунку збуреного поздовжнього руху легкого літака. Показано доцільність моделювання поздовжнього руху на основі розв ’язку повної системи рівнянь при нелінійній зміні аеродинамічних характеристик у порівнянні з традиційним підходом - розв ’язанням рівнянь короткоперіодичного руху

Біографія автора

В. А. Удовенко, Харківський інститут Військово-повітряних сил імені Івана Кожедуба

канд. техн. наук

Посилання

.Бюшгенс Г.С., Студнев Р.В. Аэродинамика самолёта. Динамика продольного и бокового движения. - М.: Машиностроение, 1979. - 352 с.

Касьянов В.А., Ударцев Е.П. Определение характеристик воздушных судов методами идентификации. - М.: Машиностроение, 1988. - 170 с.

Белоцерковкий С.М., Лифанов И. К. Численные методы в сингулярных интегральных уравнениях и их применение в аэродинамике, теории упругости, электродинамике. - М.: Наука, 1985. - 253 с. А.Лойцянский Л.Г. Механика жидкости и газа. - М.: Наука, 1987. - 840 с.

Апаринов В.А., Дворак А.В. Метод дискретных вихрей с замкнутыми вихревыми рамками // Тр. ВВИА им. проф. Н.Е. Жуковского. -1986. Вып. 1313.-С. 424-432.

Удовенко В.А. Аэродинамическое проектирование летательного аппарата с использованием математического моделирования // Вопр. проектирования и производства конструкций летательных аппаратов: Сб. науч. тр. - Харьков: Гос. аэрокосмический ун-т им. Н.Е. Жуковского “ХАИ”. 2001. - Вып. 26 (3). - С. 63-70.

Белоцерковский С.М., Скрипач Б.К. Аэродинамические производные летательного аппарата и крыла при дозвуковых скоростях. - М.: Наука, 1975.-424 с.

Downloads

Як цитувати

Балакірев, А. Н., Удовенко, В. А., & Швець, О. В. (2003). Числове моделювання динаміки збуреного руху літака при нелінійній зміні аеродинамічних характеристик. Вісник Національного авіаційного університету, 16(1), 108–113. https://doi.org/10.18372/2306-1472.16.11641

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології