Features wear nodes mechanization wing aircraft operating under dynamic loads

Authors

  • А.М. Хімко
  • О.Є. Якобчук
  • В.М. Бородій
  • С.М. Задніпровська
  • Н.В. Холод

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.40.1741

Keywords:

динамічні навантаження, дисипація, механічна енергія, молібден, монорельс, плазмові покриття, титановий сплав ВТ-22, фретинг-корозія

Abstract

 The conducted researches of titanic alloy ВТ-22 at dynamic loading with cycled sliding and dynamic loading in conditions of rolling with slipping. It is established that roller jamming in the carriage increases wear of rod of mechanization of a wing to twenty times. The optimum covering for strengthening wearied sites and restoration of working surfaces of wing’s mechanization rod is defined.

Author Biographies

А.М. Хімко

Кандидат технічних наук. Доцент кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

О.Є. Якобчук

Старший викладач кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

В.М. Бородій

Старший викладач кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

С.М. Задніпровська

Аспірант кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

Н.В. Холод

Аспірант кафедри технологій відновлення авіаційної техніки Національного авіаційного університету.

References

Вибір газотермічного покриття для відновлення монорейок механізації крила літаків / В.О. Краля, О.Г. Моляр, А.М. Хімко, Д.О. Пугачевський // Вісник НАУ. – 2006. − № 2. – С. 85–88.

Горынин И.В. Титан в машиностроении / И.В. Горынин, Б.Б. Чечулин. – М.: Машиностроение 1990. – 400с.

Исследование работоспособности защитных покрытий упрочняющих технологий для восстановления рельсов механизации крыла самолетов / Отчет по НИР № 133Х-92. – К.: КИИГА, 1992. – 44 с.

Шевеля В.В. Трибохимия и реология износостойкости / В.В. Шевеля, В.П. Олександренко. – Хмельниц-кий: ХНУ, 2006. – 278 с.

Установка для упрочнения стеклянной дробью рельсов механизации крыла // 2-я Международная выставка «Авиакосмические технологии и оборудование 2004». 10–13 августа 2004. − Казань: ВЦ «Казанская ярмарка». − С. 1–4.

Технологические рекомендации по применению износостойких покрытий для восстановления деталей ГТД Д-30 и дефлектора закрылков самолета Ил-76 // Отчет по НИР № 482-В83. – К.: КИИГА. 1984. – 32 с.

Неровный В.М. Азотирование технически чистого титана / В.М. Неровный, В.В. Перемытько // ФХОМ. – № 3. − 1995. – С. 49–54.

Хімко А.М. Методика випробувань матеріалів при контактному динамічному навантаженні / А.М. Хімко, В.М. Бородій, О.Є. Якобчук // Вісник НАУ, – К.: НАУ. № 1. – 2008. – С. 80–83.

Писаренко Г.С. Вибропоглощающие свойства конструкционных материалов / Г.С. Писаренко, А.П. Яковлев, В.В. Матвеев // справ. – К.: Наук. думка. – 1971. – 375 с.

Шевеля В.В. О природе повышения фреттингостойкости стали некоторыми видами поверхностной обра-ботки / В.В. Шевеля, Г.С. Калда, В.П. Олександренко // Трение и износ. – 2004. − № 2 (25). – С. 140–147.

How to Cite

Хімко, А., Якобчук, О., Бородій, В., Задніпровська, С., & Холод, Н. (2009). Features wear nodes mechanization wing aircraft operating under dynamic loads. Proceedings of the National Aviation University, 40(3), 33–36. https://doi.org/10.18372/2306-1472.40.1741

Issue

Section

MODERN AVIATION AND SPACE TEHNOLOGY