ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3575Анотація
Стаття визначає проблеми впровадження компетентнісного підходу до навчання. Автор вбачає проблему у невизначеності термінології, кількості компетенцій та розглядає систему компетенцій за різними джерелами. І. Ковалинська пропонує свою систему базових компетенцій.Посилання
Актуальні проблеми виховання студентів, формування їх як особистостей у вищих закладах освіти: Матеріали Міжнародної наук.-практ. конфер., 9-10 жовтня 2002р. Київ / Відп. за вип. В.Л. Павлов, М.В. Шишов.- К.:НУХТ, 2002.-130с.
Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі.- Запоріжжя: Просвіта, 2000.- 160с.
Болюбаш Я.Я. Організація навчального процесу у вищому закладі освіти: Навч. посіб. для слухачів закладів підвищення кваліфікації системи вищої освіти.- К.: ВВП «Компас», 1997.- 63с.
Гіптерс З.В. Педагогіка вищої школи. Навчальний посібник.-К.: УБС НБУ, 2007.-149с.
Закон України «Про вищу освіту». Науковопрактичний коментар. За заг. ред. Кременя В.Г.- К., 2002.
Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: Метод. посіб. Авт.-уклад.: О.Пометун, Л. Пироженко. - К.: А.П.Н., 2002.-136с.
Матвієнко П.І. Орієнтир на освітні технології // Педагогічні технології: Досвід . Практика: Довідник.-Полтава: ПОІПОППО, 1999.-12с.
Johnson D. W., Johnson R.T., Holubec E. I. Cooperation in the Classroom (6th edition)- Edina, M.N. Interaction Book Company, 1993.