ВПЛИВ СИСТЕМНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3552Анотація
Система сучасної шкільної освіти недостатньою мірою приділяє увагу вихованню особистості, яка здатна творчо, самостійно мислити, має чітку моральну та життєву направленість, світогляд. В теорії навчальної діяльності та теорії розвиваючого навчання (система Д.Б. Ельконіна, В.В. Давидова) закладені принципи навчання та виховання, що дають можливість завдати ти реалізувати логіку розвитку особистості, що вміє навчатися, має пізнавальний інтерес, вміє знаходити загальні способи вирішення не лише навчальних, а й життєвих завдан.Посилання
Виготский Л.С. Развитие высших психических функций. – М., 1960.
Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. – М.: Интор, 1996.
Давыдов В.В., Репкин В.В. Организация развивающего обучения в 5-9-х классах средней школы. – М.: Интор, 1997.
Динаміка поширення тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотичних речовин серед учнівської молоді України: 1995, 1999, 2003 роки / О.М. Балакірєва та ін. – К.: Державний інпроблем сім'ї та молоді, 2003.
Дусавицкий А.К. Развитие личности в учебной деятельности. – М.: Дом педагогики, 1996.
Дусавицкий А.К. Развивающее образование: теория и практика. Статьи. – Х.: 2002.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. – К. – Радянська школа, 1989.
Максименко С.Д. Основи генетичної психології. – Київ, 1998.
Максименко С.Д. Генетическая психология (методологическая рефлекция проблем развития в психологии). М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000.
Нове покоління незалежної України (1991-2001 роки): Щорічна доповідь Президентові України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України про становище молоді в Україні (за підсумками 2001 р.). – К.: Державний інститут проблем сім'ї та молоді, 2002.
Репкин В.В., Репкина Н.В. Развивающее обучение: теория и практика. – Томск: Пеленг, 1997.