ВИКОРИСТАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕПРЕЗЕНТАТИВНИХ СИСТЕМ СТУДЕНТІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • О.М. Свириденко

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3549

Анотація

 Для найкращого засвоєння матеріалу, що викладається під час лекційного заняття студентам, для викладача є необхідним застосовувати «індивідуальний підхід», який включає в себе знання репрезентативної системи слухача та передачу інформації, враховуючи його ведучу систему сприймання, що в свою чергу дає можливість покращити ефективність процесу навчання.

Посилання

Гафарова А.К. О выявлении образно – логической единицы в мыслительной деятельности учащихся на уроках геометрии // Межвузовский сборник научных трудов. – С.- Петербург, Мурманск, 2004

Гриндер М. Исправление школьного конвейера, или НЛП в педагогике. М., 2001

Дилтс Р. Изменение убеждений с помощью НЛП. – М.: Независимая фирма «Класс», 1997. – 238 с.

Ермолаева М.В.Психология развития: Методическое пособие для студентов заочной и дистанционной формы обучения. М. – 2003

Кочарян Г.С. Терапевтические техники нейрон-лингвинистического программирования (НЛП). – К.: НИКА-Центр, 2002. – 112 с.

Коджаспирова Г.М., Петоров К.В. Технические средства обучения и методика их исполь-зования. – М., 2001.

Малашкина М.М. Популярная история психологии. – М.: Вече, 2002. – 480 с.

Монина Г.Б., Лютова – Робертс Е.К. Коммуникативный тренинг (педагоги, психологи, родители). – СПб.: Издательство «Речь», 2005. – 224 с.

О’Коннор Дж., Сеймор Дж. Введение в НЛП. Челябинск: Версия, 1997

Downloads

Опубліковано

2013-02-25

Номер

Розділ

Статті