ВИКОРИСТАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕПРЕЗЕНТАТИВНИХ СИСТЕМ СТУДЕНТІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3549Анотація
Для найкращого засвоєння матеріалу, що викладається під час лекційного заняття студентам, для викладача є необхідним застосовувати «індивідуальний підхід», який включає в себе знання репрезентативної системи слухача та передачу інформації, враховуючи його ведучу систему сприймання, що в свою чергу дає можливість покращити ефективність процесу навчання.Посилання
Гафарова А.К. О выявлении образно – логической единицы в мыслительной деятельности учащихся на уроках геометрии // Межвузовский сборник научных трудов. – С.- Петербург, Мурманск, 2004
Гриндер М. Исправление школьного конвейера, или НЛП в педагогике. М., 2001
Дилтс Р. Изменение убеждений с помощью НЛП. – М.: Независимая фирма «Класс», 1997. – 238 с.
Ермолаева М.В.Психология развития: Методическое пособие для студентов заочной и дистанционной формы обучения. М. – 2003
Кочарян Г.С. Терапевтические техники нейрон-лингвинистического программирования (НЛП). – К.: НИКА-Центр, 2002. – 112 с.
Коджаспирова Г.М., Петоров К.В. Технические средства обучения и методика их исполь-зования. – М., 2001.
Малашкина М.М. Популярная история психологии. – М.: Вече, 2002. – 480 с.
Монина Г.Б., Лютова – Робертс Е.К. Коммуникативный тренинг (педагоги, психологи, родители). – СПб.: Издательство «Речь», 2005. – 224 с.
О’Коннор Дж., Сеймор Дж. Введение в НЛП. Челябинск: Версия, 1997