ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦІЛЕЙ В СИСТЕМІ ОСВІТИ ЯПОНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3542Анотація
У статті проведено аналіз формування цілей освіти в педагогіці Японії у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: від окреслення загальних навчально-виховних цілей на державному рівні у численних законодавчо-нормативних документах до конкретизації освітніх цілей на рівні діяльності початкових, середніх і вищих навчальних закладів, викладання окремих дисциплін, тем. Визначено та охарактеризовано окремі сторони японського досвіду з розвитку цілей освіти, що мають конструктивне значення для вітчизняної педагогіки на сучасному етапі.Посилання
Джуринский А.Н. Японское чудо: мифы и реальность. Школьное образование и воспитание в Японии. – М.: УРАО. 1998. – 64 с.
Kaigo Tokiom.i Japanese Education; its past and present. – Tokyo: Kokusai Bunka Shinkiokai. 1968. –123 p.
Outline of Education in Japan– Tokyo: Ministry of Education. 1989. – P. 78.
Ikego Elementary School (2004). – Internet: A:DoDEA Ikego Elementary School Mission-Vision.htm.
Minamino Junior High School – Internet: www.edu.city.hachioji.tokyo.jp. 2004.
Waseda University, School of Education– Internet: A:WASEDA UNIVERSITY-School of Education.htm. 2004.
Исидзака Кадзуо. Школьное образование в Японии: Пер.с япон. – Токио: International Society for Educational Information Inc. 2000. – 52 c.
Михайличенко O.B. Освіта й виховання в Японії та Китаї: історико-теоретичний аспект. – Суми: Наука. 1997.– 122 с.