ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦІЛЕЙ В СИСТЕМІ ОСВІТИ ЯПОНІЇ

Автор(и)

  • А.Г. Кирда

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3542

Анотація

 У статті проведено аналіз формування цілей освіти в педагогіці Японії у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: від окреслення загальних навчально-виховних цілей на державному рівні у численних законодавчо-нормативних документах до конкретизації освітніх цілей на рівні діяльності початкових, середніх і вищих навчальних закладів, викладання окремих дисциплін, тем. Визначено та охарактеризовано окремі сторони японського досвіду з розвитку цілей освіти, що мають конструктивне значення для вітчизняної педагогіки на сучасному етапі.

Біографія автора

А.Г. Кирда

канд. пед. наук, доцент

Посилання

Джуринский А.Н. Японское чудо: мифы и реальность. Школьное образование и воспитание в Японии. – М.: УРАО. 1998. – 64 с.

Kaigo Tokiom.i Japanese Education; its past and present. – Tokyo: Kokusai Bunka Shinkiokai. 1968. –123 p.

Outline of Education in Japan– Tokyo: Ministry of Education. 1989. – P. 78.

Ikego Elementary School (2004). – Internet: A:DoDEA Ikego Elementary School Mission-Vision.htm.

Minamino Junior High School – Internet: www.edu.city.hachioji.tokyo.jp. 2004.

Waseda University, School of Education– Internet: A:WASEDA UNIVERSITY-School of Education.htm. 2004.

Исидзака Кадзуо. Школьное образование в Японии: Пер.с япон. – Токио: International Society for Educational Information Inc. 2000. – 52 c.

Михайличенко O.B. Освіта й виховання в Японії та Китаї: історико-теоретичний аспект. – Суми: Наука. 1997.– 122 с.

Downloads

Опубліковано

2013-02-25

Номер

Розділ

Статті