ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИИКІВ

Автор(и)

  • Валентина Санжаровець
  • Тетяна Петренко
  • Наталія Новікова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.24.19203

Ключові слова:

Ключові слова: соціальний працівник, ігровий метод, клієнти, соціальні проблеми

Анотація

Стаття розглядає використання ігрових технологій в соціальній роботі. Соціальна робота, як сфера діяльності, зосереджена на покращенні якості життя людей, що опинилися у складних життєвих ситуаціях. Це широкий спектр дій, спрямованих на підтримку, консультування та допомогу різним групам населення у подоланні труднощів та досягненні соціальної адаптації.

Метою статті було дослідити особливості технологій з клієнтами соціальної роботи. У сучасному світі, в контексті зростаючих соціальних викликів та потреб, ігрові технології стають необхідним інструментом для надання допомоги різним категоріям клієнтів соціальної роботи. Це передбачало виконання таких завдань: обґрунтування вимог до формування компетентності здобувачів вищої освіти за ОПП «Соціальна робота». У процесі дослідження застосовувались теоретичні, загальнонаукові та емпіричні методи. Дослідження охоплювало здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр», які здобувають освіту за ОПП «Соціальна робота» у Національному авіаційному університеті.

 Результати. Можливість створювати інтерактивні та адаптивні підходи сприяє покращенню ефективності роботи та наданню більш якісних послуг соціальними працівнииками. З точки зору соціальної роботи, різноманітність ігор стає потужним інструментом для досягнення різних цілей в роботі з клієнтами. Ігри використовуються як засіб підвищення ефективності взаємодії та сприяння розвитку різних аспектів особистості.

Висновок. Запобігання соціальним проблемам - одна з ключових цілей соціальної роботи, досягнення цієї мети використовується за допомогою різноманітних методів, такі як інформаційні кампанії, коучинг, освітні програми, тренінги та консультації. Мета цих методів - підвищення обізнаності та знань людей, а також розвиток навичок, що допоможуть уникнути соціальних проблем. Соціальні проблеми часто з’являються як наслідок нерівності в суспільстві, конфліктів, втрати роботи, надмірного стресу або неповноцінного доступу до основних життєвих потреб. Розуміння коренів та природи цих проблем є ключовим для розроблення стратегій їх вирішення та покращення якості життя людей, що їх стосуються.

Посилання

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Джон Локк. Два трактати про правління. пер. з англ. Павло Содомора. К.: Наш Формат, 2020. 312 с.

Ушинський К. (1949). Вибрані педагогічні твори. Київ: Рад. школа, 418 с.

Дичківська І. (2004). Інноваційні педагогічні технології. Київ: Академвидав.

Мельничук І. Підготовка майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій: результати педагогічного експерименту. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2010. № 3. С. 75-82.

Т. Петренко, & В. Санжаровець (2018). Сучасні технології у підготовці фахівців соціальної сфери. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб.наук.пр. К.: Національний авіаційний університет, Вип.2 (13). 38 с.

Щербань П. (2014). Становлення ігрових технологій як інноваційної форми навчання [Електронний ресурс] / Петро Щербань. Режим доступу:

http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/2664/1/scherban.pdf

REFERENCES

Dzhon Lokk. Dva traktaty pro pravlinnia [Two treatises on government]/ per. z anhl. Pavlo Sodomora. K.: Nash Format, 2020. 312 s.

Ushynskyi K. D. (1949) Vybrani pedahohichni tvory [Selected pedagogical works]. Kyiv: Rad. shkola, 418 s.

Dychkivska, I. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav, 2004.

Melnychuk I. (2010) Pidhotovka maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii: rezultaty pedahohichnoho eksperymentu [Training of future social workers by means of interactive technologies: results of a pedagogical experiment]. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: Pedahohika. № 3. S. 75-82.

T. Petrenko, & V. Sanzharovets (2018) Suchasni tekhnolohii u pidhotovtsi fakhivtsiv sotsialnoi sfery [Modern technologies in the training of specialists in the social sphere]. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Psykholohiia: zb.nauk.pr.-K.: Natsionalnyi aviatsiinyi universytet, Vyp.2 (13). 38 s.

Shcherban P (2014) Stanovlennia ihrovykh tekhnolohii yak innovatsiinoi formy navchannia [Development of game technologies as an innovative form of education] [Elektronnyi resurs] / Petro Shcherban. Rezhym dostupu: [http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/2664/1/scherban.pdf.].

Downloads

Опубліковано

2024-12-04