АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Олексій Олександрович Самойленко

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.2(17).15027

Ключові слова:

бакалавр з кібербезпеки, конструктивна модель підготовки, модель, освітньо-цифрове середовище, педагогічний експеримент, середовище

Анотація

В статті представлені аналіз результатів формувального етапу педагогічного експерименту щодо впровадження моделі підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. Зазначено, що бакалаврам з кібербезпеки подавалася технологія навчання у курсах такого типу, зокрема, надавалися методики та електронний супровід, інтерактивні лекції, навчальні аудіокниги, презентації з профільних дисциплін, відеолекції, онлайн-трансляції, електронні он-лайн калькулятори, масове та дистанційне навчання, YouTube канали з інтерактивом для самоперевірки отриманих знань, мережеві тренажери для програмування, колаборативні освітні платформи, колаборативне навчання у мобільних додатках, колаборативні онлайн-платформи, віртуальні моделі і онлайн-лабораторії, тривимірна графіка середовища для візуального програмування, обробки даних, чaт-бoти. Дослідження здійснювалося з дотриманням низки вимог, основними з яких є такі: дотримання методики та термінів проведення експерименту (тривалість у часі, здійснення корекції організації та відтворення результатів); обґрунтування експериментальної бази дослідження. Експериментальна робота проводилася протягом п’яти років. В експерименті брало участь 879 бакалаврів з кібербезпеки. Розглянуто отримані результати сформованої готовності бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища за визначеними критеріями у контрольних та експериментальних групах до і після експерименту. Рівні сформованості готовності бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища до професійної діяльності за мотиваційним, інтеграційним, діяльнісно-операційним та творчим критерієм у контрольних та експериментальних групах до і після експериментального дослідження представлені у вигляді розрахункових таблиць. Отримані результати експериментального дослідження надають можливість стверджувати, що конструктивна модель підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища є ефективною

Посилання

Самойленко, О. О. (2016). Методологічні підходи щодо управління консорціумом інститутів післядипломної педагогічної освіти в умовах єдиного інформаційного простору. Нові технології навчання: наук.-метод. зб.; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України(88 ч. 2), 56−61.

Самойленко, О. О. (2020). Конструктивна модель підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Серія «Педагогічні науки»(2), 102-106. doi:10.31651/2524-2660-2020-2-102-106

Самойленко, О. О. (2020). Критерії формування готовності бакалаврів з кібербезпеки до професійної діяльності: педагогічний аспект. Impact of modernity on science and practice. Abstracts of XII international scientific and practical conference, 592-595. Едмонтон, Канада .

Самойленко, О. О. (2020). Методологічні підходи щодо підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», 3(22), 95-99. doi:doi.org/10.32843/2663-6085

Downloads

Опубліковано

2020-12-01

Номер

Розділ

Статті