ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КОМПОНЕНТІВ КОМУНІКАТИВНОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Т. В. Павленко Інститут психології їм. Г. С. Костюка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12561

Ключові слова:

компонент, комунікація, підліток, комунікативна сфера.

Анотація

У статті проаналізовано основні особистісні якості підлітків, які впливають на розвиток комунікативної сфери у даному віці, проаналізовано основні підходи щодо визначення компонентів комунікативної сфери підлітка, а також запропоновано власну структуру та проведено її аналіз.

Біографія автора

Т. В. Павленко, Інститут психології їм. Г. С. Костюка

аспірантка Інституту психології їм. Г. С. Костюка

Посилання

Аршава І. Ф. Суб’єктивне благополуччя і його індивідуально-психологічні та особистісні кореляти / І. Ф. Аршава, Д. В. Носенко // Вісник ДНУ ім. О. Гончара. Серія «Педагогіка та психологія». – Д., 2012. – Вип. 18, Т.20, №9/1. – С. 3–10.

Веретенко Т. Г. Детермінанти формування безпечної діяльності молоді в мережі Інтернет/ Т.Г. Веретенко, М. А. Снітко. – режим доступу до сторінки : http://elibrary.kubg.edu.ua/1310/

Кайгородов Б. В. Психологические основы развития самопонимания в юношеском возрасте : Дис.. д-ра психол. наук : 19.00.13 : Астрахань, 1999. – 310 c. РГБ ОД, 71:00-19/43-3

Кіян А. П. Психологічні проблеми спілкування вчителя з підлітками / А. П. Кіян // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. – 2013. – Вип. 40. – С. 294–

– Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2013_40_57

Колупаєва К. О. Особливості комунікативної культури особистості школяра/ К. О. Ко-лупаєва// Режим доступу: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/stud_almanah/v_1/24.pdf.

Кочерга О. В. Сензитивность как психологическое состояние человека// О. В. Кочерга Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. – 2002. Вип. 17. – С. 71–74.

Носенко Е. Л. Форми відображеної оцінки емоційної стійкості та емоційної розумності людини / Е. Л. Носенко, І. Ф.Аршава, К. П. Кутовий. – Д.: Вид-во «Інновація». - 2011. – 178 с]

Максименко, С. Д. Загальна психологія: Навч.посібник / С. Д. Максименко, В. О. Со-ловієн-ко. – 2-ге вид.,стер. – К. : МАУП, 2001. – 255 с.

Нартова-Бочавер С. К. Понятие «психологическое пространство личности»: обоснование и прикладное значение / С. К. Нартова-Бочавер // Психологический журнал. – 2003. – Т.24 – № 6. – С. 27.

Пляка, Л. В. Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компе-тентності у майбутніх провізорів : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. психологічних наук /

Л. В. Пляка. – К., 2010. – 20 с.

Проскурняк О. І. Конструкт методик діагностики комунікативної діяльності підлітків з легким ступенем розумової відсталості / О. І. Проскурняк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. – 2012. – № 1032. – Вип. 50. – С. 103–106. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1032_50_26

Савчин М. В. Вікова психологія.: навч. посібник / М. В. Савчин, Л.П. Василенко. – К.: Академвидав. – 2005. – С. 7–30.

Трофімов Ю. Л. Психологія: підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; за ред. Ю. Л. Трофімова. – К. : Либідь, 2001. – 560 с.

Черній М. М. Структура комунікативної культури вчителя іноземної мови / М. М. Черній// Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2013. – Вип. 36. – С. 474-479. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_36_99

Шкуратова И. П. Самопредъявление подростков в общении с разными партнерами // М: Имиджелогия. – 2004. – С. 225–229.

Downloads

Опубліковано

2017-07-01

Номер

Розділ

Статті