ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10211Ключові слова:
сталий розвиток, освіта для сталого розвитку, екологічна освіта, екологічна підготовка студентів ВНЗАнотація
Проблема екологічної освіти нині вийшла за національні межі і набула міжнародного значення. Досвід західних держав у впровадженні екологізації навчання передує національним заходам на 25 – 30 років, тому, разом з переходом на принципи Болонського процесу у вищій школі, вітчизняна система освіти мала б прийняти позитивні елементи екологізації дисциплін, напрямів підготовки фахівців, викладачів, учителів та широкої громадськості
Посилання
Deryabo S.D. Methods of diagnosis and correction of environmental education / S.D. Deryabo, V.A. Yasvin. – M: [without publishing], 1995. – 128 p.
Kremeny V. G. Philosophy of National Idea. People. Education. Society. / V. G. Kremeny. – К.: Gramota, 2007. – 576 p.
Conceptual foundations of spiritual development in the XXI Century: Materials of All-Ukrainian Scientific Conference April 14, 2006, Kyiv. – K.: Osnova, 2006. - 223 p.
Moiseyev N.N. Ecology and Education / N.N. Moiseev. – M.: [without publishing], 1996. – 141 p.
Saienko T.V. Environmental Education in Ukraine - Achievements and Prospects / T.V. Saienko // Ecological Bulletin: popular science environmental magazine, 2004. – № 5. – P. 20 – 24.
Saienko T.V. Absolutely impersonal and calmly: psychological aphorisms, instruction, suggestions / T.V. Saenko. – K.: [without publishing], 2000. – 73 p.
Hryhoriy Skovoroda. Works: in two volumes / G.S. Skovoroda. – K.: [without publishing], 1994. - Vol 1. – P. 52 – 67.