ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА В МОДУЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10165Ключові слова:
інформатизація, модульне середовище, інформаційно-освітнє середовище, електронний підручник, комп’ютеризація навчанняАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі використання електронного підручника як ефективного інструментального засобу модульного середовища університету, що є складовою інформаційно-освітнього середовища. У статті проаналізовано досвід застосування електронного підручника, дано визначення, описано структуру та його роль у навчально-виховному процесі.
Посилання
Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компьютера (педагогика третьего тысячелетия) / В. П. Беспалько. – М. : Изд-во НПО «Модэк», 2002. – 310 с.
Литвиненко О. В. Дидактичні аспекти використання електронного підручника / О. В. Литвиненко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://timso.koippo.kr.ua/blogs/index.php/ Internet-konferencia/title-33.
Моисеева М. В. Интернет-обучение: технологии педагогического дизайна / М. В. Моисеева, Е. С. Полат, М. Ю.Бухаркина, М. И. Нежурина; под ред. к.п.н. М. В. Моисеевой. – М. : Издательский дом «Камерон», 2004. – 216 с.
Українська мова (за професійним спрямуванням): методичні вказівки та завдання для студентів напряму підготовки 6.140102 «Побутове обслуговування»/ упор. Л. П. Богославець. – К. : КНУТД, 2013. – 87 с.