ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • О. В. Добротвор кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10135

Ключові слова:

самостійна робота, реферат, педагогічна взаємодія, дидактичні принципи, індивідуальна освітня траєкторія, особистісно-орієнтований підхід, інформатизація, науковий дискурс, комунікація, компетентність, модуль

Анотація

Розглянуто проблеми організації та контролю ефективної самостійної роботи студентів у зв’язку з сучасними загальноєвропейськими вимогами визначення трудомісткості навчальної діяльності. На прикладі одного з поширених у практиці ВНЗ видів самостійної роботи – створення реферату – представлено дидактичні засади отримання освітніх результатів за конкретні академічні години.

Посилання

Зорина Г. И. Организация самостоятельной работы студентов по дисциплине «Физическая химия» / Зорина Г. И., Курунина Г. М., Бутов Г. М. // Современные наукоёмкие технологии. – 2010. – № 7. – стр. 15-18.

Пидкасистый П. И. Навыки самообразования - важнейшая цель обучения / Пидкасистый П. И. , Пасекутов А. Е. // Вестник высшей школы. – 1987. – № 4. – С. 31 - 34.

Педагогика профессионального образования: [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Белозерцев Е. П., Гонеев А. Д., Пашков А. Г. и др. [под ред. В. А. Сластенина]. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 368 с.

Рябцовский Г. В. Методические рекомендации по подготовке и оформлению письменных работ учебно-методическое пособие для студентов всех форм обучения [Електронний ресурс] / Рябцовский Г. В.: стаття. – 2011. – Режим доступу:

http://dop.uchebalegko.ru/docs/index-43338.html?page=3

Казанская Л. П. К вопросу о модульно-компетентностном подходе в высшей школе: традиции и современность / Казанская Л. П., Каменская О. Г., Лелявская М. Г. // VІ Междунар. Севастоп. Кирилло-Мефодиев. чтения: сб. науч. тр. – Севастополь, 2012. – С. 577–586. – Библиогр.: с. 586 (9 назв.).

Кучерявий А. О. Основи самостійної навчальної діяльності: навч. посіб. / А. О. Куче-рявий, М. В. Балко. – Донецьк: ДЮІ ЛДУВС ім. Е. О. Дідоренка, 2010. – 200 с. – С. 110-111.

Педагогіка вищої школи: Підручник / Чернілевський Д. В., Гамрецький І. С., Зарічанський О. А.; За ред. Д. В. Чернілевського. – Вінниця: АМСКП, Глобус-Прес, 2010. – 408 с.

Сазонов Б. Академические часы, зачетные единицы и модели учебной нагрузки / Сазо-нов Б. // Высшее образование в России. – 2008. – № 11. – С. 3–20.

Одинцова В. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою при вивченні фармакогнозії [Електронний ресурс] / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Запорожский медицинский журнал. – 2012. – №2 (71). – [Електронний ресурс]: стаття. – 13.02.2012. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/.../odinzova.pdf‎

Жигірь В. І. Управління самостійною роботою студентів ВНЗ у процесі професійної підготовки[Електронний ресурс]: стаття – 2010. – Режим доступу:

http://vuzlib.com/content/view/177/84/

Гнатюк Н. Професійноспрямована інформаційна діяльність студента в Інтернет-середовищі // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., 17-19 травня 2010 р., Вінниця. – Вип. 25 / [ред. кол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. ] – К.:Вінниця, 2010. – С. 244-249.

Downloads

Номер

Розділ

Статті