МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МЕЖ ТОВАРНОГО РИНКУВ ЦІЛЯХ ЗАСТОСУВАННЯ НОРМ КОНКУРЕНТНОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2307-9061.12.8820Ключові слова:
монопольне (домінуюче) становище, товар, товарний ринок, межі товарного ринкуАнотація
У статті автор звертає увагу на методологічні засади дослідження товарного ринку з метою встановлення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання та можливості застосування до них заходів державного впливу.Посилання
Визначення ринку : матеріали семінарів / Антимонопольний комітет України. - Відень, 1992.
Качалин В. В. Система антимонопольной защиты общества в США. - М. : Наука, 1997. - 271 с.
Методика визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку, затверджена розпорядженням Антимонопольного комітету України від 05.03.2003 р. № 49-р та зареєстрована в Міністерстві Юстиції України 1.04.2002р. за № 317/6605.
Пономаренко Г. В. Конкуренция и монополия : лекция. - М. : МЮИ МВД России, 1997. - 98 с.
Рамочная экономика: система интересов / Подгот. В.А. Сизоненко. - К. : Знание, 1990. - 186 с.
Тотьев К. Ю. Конкурентное право (правовое регулирование конкуренции) : учебник. - М. : Издательство РДЛ, 2000. - 490 с.
Черненко С. Межі товарних ринків. Конкуренція / Вісник Антимонопольного комітету України. - 2002. - № 2. - С. 29-32.