Здійснення інституцією вищої освіти підприємницької діяльності: запозичення американського досвіду
DOI:
https://doi.org/10.18372/2307-9061.35.8560Ключові слова:
вища освіта, університет, договір, комерціалізація, підприємницька діяльність, академічна мета, конкуренціяАнотація
В статті розглядається правове регулювання сучасної тенденції комерціалізації вищої освіти. Констатується, що інституції вищої освіти вступають у численні договірні відносини, що виходять за межі виконання освітньої та наукової функції. З'ясовано межі здійснення підприємницької діяльності університетом в США, зроблено пропозиції по запозиченню позитивного досвіду до національної системи освіти.
Посилання
William A. Kaplin, Barbara A. Lee. The Law of Higher Education: a Comprehensive Guide to Legal Implications of Administrative Decision Making, 5th Edition. Volume 2. San Francisco, CA: Jossey-Bass, 2013. – P. 1076 – 2088.
Illinois Compiled Statute § 75/1.
Fairweather, James S. Entrepreneurship and Higher Education: Lessons for Colleges, Universities, and Industry. ASHE-ERIC Higher Education Report No. 6, Washington D.C.; Association for the Study of Higher Education, 1988. – 137 p.
Arizona Revised Statutes Annotated §§ 41-2751 et seq.
Long v. Board of Trustees, 157 N.E. 395 (Ohio Ct. App. 1926).
Batcheller v. Commonwealth ex. Rel Rector and Visitors of University of Virginia, 10 S.E. 2d 529 (Va. 1940).
Villyard v. Regents of University System of Georgia, 50 S.E. 2d 313 (Ga. 1948).
Jansen c. Atiyeh, 743 P. 2d 765 (Or. 1987).
State ex rel. [various citizens] v. Southern Junior College, 64 S.W. 2d 9 (Tenn. 1933).