КОМПЕТЕНЦІЇ - ОСНОВА ПОСТУПАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталія Борисівна Шуст Національний авіаційний університет, Інститут повітряного і космічного права та масових комунікацій

DOI:

https://doi.org/10.18372/2307-9061.14.7804

Ключові слова:

компетенція, вища освіта, освітній простір

Анотація

У статті проаналізовано особливості формування компетенцій у студентів вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації в умовах постійних змін соціально-політичних, економічних і моральних орієнтирів сучасного світу, коли формується нова система моральних цінностей.

Біографія автора

Наталія Борисівна Шуст, Національний авіаційний університет, Інститут повітряного і космічного права та масових комунікацій

доктор соціологічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи

Посилання

Shust N. Ukrainian higher education on the way to global Partnerships // World Congress-Developing global partnerships. - New-York city, 2008. - February 18-20, Р. 65-66.

Shust N. Ukrainian higher education // Inter national Initiatives. - Washington DC, 2009. - Р. 15-21.

Shust N. Bridging the Gap Between Internationalization and Multicultural Education // American council on education publications. - Washington, 2009. - Р. 43-57.

Компетентностный подход к проектированию государственных образовательных стандартов высшего профессионального образования (методологические и методические вопросы) : методическое пособие. - Изд. 2-е / В.И. Байденко. - М., 2006.

Компетентностный подход и теория контектностного обучения : материалы к четвертому заседанию методологического семинара, 16 ноября 2006 г. / А.А. Вербицкий. - М., 2006.

Компетентность как индикатор человеческого капитала : материалы к четвертому заседанию методологического семинара, 16 ноября 2004 г. / В.В. Рябов , Ю.В. Фролов. - М., 2006.

Компетентностный подход в преподавании социально-гуманитарных дисциплин : метод. пособие / А.В. Макаров, О.Л. Жутс, Н.В. Дроздова. - Минск : РИВШ, 2006.

Досвід і проблеми здійснення регіональної програми компетентнісно спрямованої освіти (на прикладі Донеччини). — Запоріжжя, 2006.

Життєтворчість особистості: концепція, досвід, проблеми : науково-методичний збірник / За ред. І.Г. Єрмакова, Г.М. Несен. — Запоріжжя, 2006.

Проектний підхід до компетентісно спрямованої освіти : науково-методичний збірник / За наук. ред. І.Г. Єрмакова, В.В. Нечиноренко, В.І. Прокопенко. — Т. 1-2. - Запоріжжя, 2006.

Життєва компетентність особистості: від теорії до практики : науково-методичний посібник / За ред. І.Г. Єрмакова. - Запоріжжя, 2005.

Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентносного подхода в образовании / И.А. Зимняя. - М., 2004.

Компетенции: к освоению компетентносного подхода / В.И. Байденко. - М., 2004.

Компетентностный подход и теория контекстного обучения / А.А. Вербицкий. - М., 2004.

Функционально-сетевые модели компетентностного подхода для описания интеграции образования, науки, производства / В.В. Ищенко, З.С. Сазанова. - М., 2007.

О возможности построения единого макета образовательного стандарта стран СНГ как динамичной модели нормы качества высшего образования / В.И. Байденко, В.Ф. Пугач, Н.М. Розина, Н.А. Селезнева, В.Т. Федин. - М., 2006.

Использование зарубежного опыта при разработке государственных образовательных стандартов высшего профессионального образования РФ нового поколения (на примере США, ФРГ, Великобритании) : информационно-методическое пособие для разработчиков ГОС ВПО / К.Н. Цейкович, О.Л. Ворожейкина, Л.Н. Тарасюк. - М., 2006.

Методологические основы проектирования государственных образовательных стандартов : учебная программа / В.И. Байденко. — М., 2005.

Теоретико-методологические проблемы комплексного исследования и проектирования содержания высшего образования : экспериментальная учебная авторская программа / В.Л. Кошелева. - М., 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-05-30

Як цитувати

Шуст, Н. Б. (2010). КОМПЕТЕНЦІЇ - ОСНОВА ПОСТУПАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Наукові праці Національного авіаційного університету. Серія: Юридичний вісник «Повітряне і космічне право», 1(14), 86–89. https://doi.org/10.18372/2307-9061.14.7804

Номер

Розділ

ПРАВОВА ОСВІТА