ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2307-9061.23.6787Ключові слова:
правова освіта, метод, форма, інтерактивна методика, форумАнотація
В статті мова йде про ефективність правової освіти та методи і форми роботи із студентами іноземцями в Юридичному інституті НАУ. Увага акцентується на специфіці викладання дисципліни «Правознавство» («Основи права») для студентів з інших держав, що навчаються в окремих групах, а також на особливостях правової освіти для іноземців, що навчаються в україномовних групах.Посилання
Конституція України : прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 р. – К.: Преса України, 1997.– 80 с.
Сисоєва С. Інтерактивні технології навчання дорослих Навчально-методичний посібник / С.Сисоєва.- К.: ВД «ЕКМО», 2011. – 324 с.
Тарасова О. Інтерактивні методики навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять. Збірник наукових праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 5. –К. –2011. – С. 68-75.
Череватюк В.Б. Деякі методи і шляхи вдосконалення семінарських занять з історії держави і пава зарубіжних країн / В.Череватюк //Актуальні проблеми правознавства. Науковий збірник ЮІ ТАНГ. Випуск 5. – Тернопіль.: Збруч, 2003. – С. 54 –60.
##submission.downloads##
Опубліковано
2012-06-21
Як цитувати
Череватюк, В. Б. (2012). ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. Наукові праці Національного авіаційного університету. Серія: Юридичний вісник «Повітряне і космічне право», 2(23), 137–140. https://doi.org/10.18372/2307-9061.23.6787
Номер
Розділ
ПРАВОВА ОСВІТА