ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ЯК СУБ’ЄКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2307-9061.29.6518Ключові слова:
інклюзивна освіта, органи виконавчої влади, система освіти, особи з особливими освітніми потребамиАнотація
У дослідженні автор характеризує повноваження центральних органів виконавчої влади Україниу сфері реалізації інклюзивної освіти. Розкриваються повноваження Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства соціальної політики України, а також місцевих державних адміністрацій.Посилання
Корнієнко С. Сутність та пріоритетні напрями державної політики України у сфері соціального захисту дітей-інвалідів на сучасному етапі / С. Корнієнко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. – 2011. – № 2. – С. 275–283.
Морозов Н. И. Правовое пространство инклюзивного образования / Н. И. Морозов // Мир образования – образование в мире. – 2012. – № 1. – С. 122–130.
Питання Міністерства освіти і науки України закладах : Указ Президента України від 25 квіт. 2013 р. № 240. - 2013 - Офіційний вісник України. – 2013. – № 34. – Ст. 1206.
Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1482-р - Урядовий кур’єр. – 2009. – № 234.
Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах : Наказ Міністерства освіти і науки України від 9 груд. 2010 р. № 1224 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 1. – Ст. 53
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серп. 2011 р. № 872 - Офіційний вісник України. – 2011. – № 62. – Ст. 2475.
Про затвердження Типових штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку : Наказ Міністерства освіти і науки України від 5 груд. 2008 р. № 1105 - Офіційний вісник України. – 2008. – № 100. – Ст. 3363.
Про заходи МОН на виконання завдань, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1482-р «Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року» [Електронний ресурс] : Наказ Міністерства освіти і науки України від 21 груд. 2009 р. № 1153. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/ua/ activity/education/56/693/normativno_pravova_baza11/
Про місцеві державні адміністрації : Закон України від 9 квіт. 1999 р. № 586-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 20–21. – С. 190.
Про Положення про Міністерство охорони здоров’я України : Указ Президента України від 13 квітня 2011 року № 467 - 2011 - Офіційний вісник України. – 2011. – № 29. – С. 353.
Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні [Електронний ресурс] : Наказ Міністерства освіти і науки України від 15 трав. 2013 р. № 512. – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zjCySrImrMYJ:www.mon.gov.ua/img/zstored/files/nmon_512_15052013–1.doc+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl=ua
Про схвалення Концепції Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів та розвитку системи реабілітації інвалідів» на період до 2020 року : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 бер. 2011 р. № 245-р // Офіційний вісник України. – 2011. – № 24. – С. 1004.
Про схвалення Концепції ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів : Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовт. 2000 р. № 1545 - Офіційний вісник України. – 2000. – № 42. – С. 1785.
Чайковський М. Є. Шляхи впровадження інклюзивного навчання в інтегрованому ВНЗ інклюзивної орієнтації / М. Є. Чайковський // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій університету «Україна». – 2011. – №3. – С. 34–37.
Шинкаренко В. Інклюзивне навчання у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Шинкаренко // Практика управління закладом освіти. – 2011 – № 9. – С. 12–14.