ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ЯК СУБ’ЄКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Леся Ігорівна Миськів Київський міжнародний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2307-9061.29.6518

Ключові слова:

інклюзивна освіта, органи виконавчої влади, система освіти, особи з особливими освітніми потребами

Анотація

У дослідженні автор характеризує повноваження центральних органів виконавчої влади Україниу сфері реалізації інклюзивної освіти. Розкриваються повноваження Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства соціальної політики України, а також місцевих державних адміністрацій.

Біографія автора

Леся Ігорівна Миськів, Київський міжнародний університет

кандидат юридичних наук, доцент кафедри міжнародного права та порівняльного правознавства

Посилання

Корнієнко С. Сутність та пріоритетні напрями державної політики України у сфері соціального захисту дітей-інвалідів на сучасному етапі / С. Корнієнко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. – 2011. – № 2. – С. 275–283.

Морозов Н. И. Правовое пространство инклюзивного образования / Н. И. Морозов // Мир образования – образование в мире. – 2012. – № 1. – С. 122–130.

Питання Міністерства освіти і науки України закладах : Указ Президента України від 25 квіт. 2013 р. № 240. - 2013 - Офіційний вісник України. – 2013. – № 34. – Ст. 1206.

Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1482-р - Урядовий кур’єр. – 2009. – № 234.

Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах : Наказ Міністерства освіти і науки України від 9 груд. 2010 р. № 1224 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 1. – Ст. 53

Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серп. 2011 р. № 872 - Офіційний вісник України. – 2011. – № 62. – Ст. 2475.

Про затвердження Типових штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку : Наказ Міністерства освіти і науки України від 5 груд. 2008 р. № 1105 - Офіційний вісник України. – 2008. – № 100. – Ст. 3363.

Про заходи МОН на виконання завдань, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1482-р «Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року» [Електронний ресурс] : Наказ Міністерства освіти і науки України від 21 груд. 2009 р. № 1153. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/ua/ activity/education/56/693/normativno_pravova_baza11/

Про місцеві державні адміністрації : Закон України від 9 квіт. 1999 р. № 586-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 20–21. – С. 190.

Про Положення про Міністерство охорони здоров’я України : Указ Президента України від 13 квітня 2011 року № 467 - 2011 - Офіційний вісник України. – 2011. – № 29. – С. 353.

Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні [Електронний ресурс] : Наказ Міністерства освіти і науки України від 15 трав. 2013 р. № 512. – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zjCySrImrMYJ:www.mon.gov.ua/img/zstored/files/nmon_512_15052013–1.doc+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl=ua

Про схвалення Концепції Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів та розвитку системи реабілітації інвалідів» на період до 2020 року : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 бер. 2011 р. № 245-р // Офіційний вісник України. – 2011. – № 24. – С. 1004.

Про схвалення Концепції ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів : Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовт. 2000 р. № 1545 - Офіційний вісник України. – 2000. – № 42. – С. 1785.

Чайковський М. Є. Шляхи впровадження інклюзивного навчання в інтегрованому ВНЗ інклюзивної орієнтації / М. Є. Чайковський // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій університету «Україна». – 2011. – №3. – С. 34–37.

Шинкаренко В. Інклюзивне навчання у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Шинкаренко // Практика управління закладом освіти. – 2011 – № 9. – С. 12–14.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-22

Як цитувати

Миськів, Л. І. (2013). ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ЯК СУБ’ЄКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Наукові праці Національного авіаційного університету. Серія: Юридичний вісник «Повітряне і космічне право», 4(29), 57–61. https://doi.org/10.18372/2307-9061.29.6518

Номер

Розділ

КОНСТИТУЦІЙНЕ ТА АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО