РОЛЬ ВЕБ-СЕРЕДОВИЩА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ

Автор(и)

  • Olga V. Voronova Класичний приватний університет
  • Valeriia V. Filinovych Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2307-9061.57.15084

Ключові слова:

дистанційне навчання, веб-середовище дистанційного навчання, освітні технології, юридична освіта, підготовка юристів

Анотація

Метою даного дослідження є вивчення сутності веб-середовища дистанційного навчання та впровадження веб-сервісів і систем дистанційного навчання в освітній процес наукових установ країни, в тому числі юридичного факультету НАУ. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові та спеціальні методи. Використання цих методів дало можливість проаналізувати фактори, що впливають на інтернет-середовище дистанційного навчання для кращої освітньої підготовки студентів юридичних факультетів. У якості результату дослідження, на підставі аналізу, проведеного його авторами, можна зробити висновок про недостатню підготовку кадрів в освітніх установах. До роботи в цій сфері залучено велику кількість низькокваліфікованих фахівців, які, навіть володіючи педагогічними навичками, не розуміються на інформаційних технологіях. Ефективність такого навчання може бути невеликою, а це, в свою чергу, формує у звичайних людей думку про те, що дистанційне навчання не зможе дати хорошого результату. Але при правильному підході керівництва освітніх установ ситуацію можна виправити. Для цього необхідно активно впроваджувати в навчальний процес системи дистанційного навчання, проводити семінари і лекції для співробітників, на яких педагогів будуть навчати взаємодії із веб-середовищем для організації дистанційного навчання майбутніх професіоналів. Обговорення: автори пропонують вдосконалити навчальний процес на юридичному факультеті із урахуванням викликів та загроз сьогодення, наприклад, пандемії коронавірусу тощо. Що ж стосується освітньої підготовки майбутніх юристів, необхідно задіяти всесвітньо відомі сервіси та інструменти, які допоможуть зробити веб-середовище дистанційного навчання максимально сприятливим, прозорим і зрозумілим для кожного освітянина та студента.

Розвиток новітніх інформаційних технологій дозволив навчальним закладам впроваджувати дистанційні форми навчання. Це, в свою чергу, дало змогу розширити коло осіб, які бажають отримати спеціальну освіту, шляхом використання переваг відкритого середовища для навчання у будь-який час. Дослідження та аналіз у сфері дистанційного навчання за допомогою використання веб-середовища на даний момент ще не мають систематичного і критичного характеру. Але активна робота у цій сфері ведеться, бо це дає змогу розширити освітні можливості.

Авторами даного дослідження було детально розглянуто найбільш актуальні платформи та сервіси веб-середовища дистанційного навчання, що безпосередньо використовуються під час освітньої підготовки студентів - майбутніх юристів.

Біографії авторів

Olga V. Voronova, Класичний приватний університет

кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри цивільного, адміністративного та фінансового права

Valeriia V. Filinovych, Національний авіаційний університет

кандидат юридичних наук, доцент кафедри цивільного права і процесу юридичного факультету

Посилання

Berg G.A., Simonson M. Distance learning. Encyclopedia Britannica, Inc. 2019. URL: https://www.britannica.com/topic/distance-learning/Academic-issues-and-future-directions.

Falowo R.O. (2007). Factors impeding im-plementation of web-based distance learning. AACE Journal. № 15(3). P. 315-338.

Mshvidobadze T., Gogoladze T. About web-based distance learning. International Journal of Distributed and Parallel Systems (IJDPS). 2012. № 3. С. 133-143. https://doi.org/10.5121/ijdps. 2012.3313

Stauffer B. What’s the Difference Between Online Learning and Distance Learning? Applied Educational Systems. 2020. URL: https://www. aeseducation.com/blog/online-learning-vs-distance-learning

Аминулa Л.Б., Чайка Л.В. Электронное дистанционное обучение с использованием сервисов WEB 2.0. Вестн. Астрахан. гос. техн. ун-та. Сер. управление, вычисл. техн. информ. 2016. № 1. С. 98-104.

Золотухин С. 8 систем дистанционного обучения: какую выбрать школе, репетитору, тренеру? Eduneo. 2019. URL: https://www. eduneo.ru/3-besplatnye-sistemy-distancionnogo-obucheniya-obzor/.

Про затвердження Положення про дистанційне навчання: Наказ Міністерства освіти і науки України від 25 квіт. 2013 р. № 466. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.

References

Berg G.A., Simonson M. Distance learning. Encyclopedia Britannica, Inc. 2019. URL: https://www.britannica.com/topic/distance-learning/Academic-issues-and-future-directions.

Falowo R.O. (2007). Factors impeding im-plementation of web-based distance learning. AACE Journal. № 15(3). P. 315-338.

Mshvidobadze T., Gogoladze T. About web-based distance learning. International Journal of Distributed and Parallel Systems (IJDPS). 2012. № 3. С. 133-143.

Stauffer B. What’s the Difference Between Online Learning and Distance Learning? Applied Educational Systems. 2020. URL: https://www. aeseducation.com/blog/online-learning-vs-distance-learning

Aminula L.B., Chajka L.V. Jelektronnoe distancionnoe obuchenie s ispol’zovaniem servisov WEB 2.0. Vestn. Astrahan. gos. tehn. un-ta. Ser. upravlenie, vychisl. tehn. inform. 2016. № 1. S. 98-104.

Zolotuhin S. 8 sistem distancionnogo obuchenija: kakuju vybrat’ shkole, repetitoru, treneru? Eduneo. 2019. URL: https://www. eduneo.ru/3-besplatnye-sistemy-distancionnogo-obucheniya-obzor/.

Pro zatverdzhennja Polozhennja pro dystancijne navchannja: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrai’ny vid 25 kvit. 2013 r. № 466. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-28

Як цитувати

Voronova, O. V., & Filinovych, V. V. (2020). РОЛЬ ВЕБ-СЕРЕДОВИЩА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ. Наукові праці Національного авіаційного університету. Серія: Юридичний вісник «Повітряне і космічне право», 4(57), 188–193. https://doi.org/10.18372/2307-9061.57.15084

Номер

Розділ

ПРАВОВА ОСВІТА