ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ПОСЛУГ В ОРГАНІЗАЦІЇ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАТЕХНІКИ ЗА ГРУПОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ ЯКОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/0370-2197.1(102).18430Ключові слова:
якість технічного обслуговування, авіаційна техніка, повітряне судно, показник якості, процес діяльності, інтегральний показникАнотація
Викладено результати порівняльного аналізу оцінки ефективності роботи трьох авіапідприємств ТОВ "АВІАТЕЧ", ТОВ НВФ "МС АВІА-ГРЕЙД" і ТОВ "ЕЙР СЕРВІС" за показниками з якості. Дані організації надають послуги з технічного обслуговування (ТО) авіаційної техніки (АТ). Середня оцінка якості в організації з ТО АТ розраховується як середнє арифметичне групових показників якості для кожної організації з ТО. Запропоновано оцінювати рівень якості послуг за інтегральним показником якості. Інтегральний показник є підсумковим індикатором якості послуг, розрахованим на основі сукупності отриманих в процесі моніторингу оцінок якості різних складових процесів діяльності організацій з ТО АТ.
Посилання
Radko O.V., Melnyk V.B. Processes and systems of quality management in aviation: a study guide. - K.: NAU, 2020. 188 p.
DSTU ISO 9001:2015 Quality management systems. Requirements.
DSTU EN 9100: 2018 Quality management systems. Requirements for organizations in the aviation, space and defense industries.
Procedure PR AMO.A-001.Part A. Approval of maintenance organizations. Edition 3, Revision 3. - Kyiv: State Aviation Administration of Ukraine, 2022. - 122 p.
"Air Code of Ukraine" of 19.05.2011 No. 3393-VI (current version of 01.01.2024).