ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ПОСЛУГ В ОРГАНІЗАЦІЇ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАТЕХНІКИ ЗА ГРУПОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ ЯКОСТІ

Автор(и)

  • Володимир Мельник Національний авіаційний університет https://orcid.org/0000-0003-4379-654X
  •  Олег Радько Інститут авіації та протиповітряної оборони Національного університету оборони України https://orcid.org/0000-0002-6391-5713
  • Ілля Якименко ТОВ "АВІАТЕЧ", м. Київ
  • Михайло Василик Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/0370-2197.1(102).18430

Ключові слова:

якість технічного обслуговування, авіаційна техніка, повітряне судно, показник якості, процес діяльності, інтегральний показник

Анотація

Викладено результати порівняльного аналізу оцінки ефективності роботи трьох авіапідприємств ТОВ "АВІАТЕЧ", ТОВ НВФ "МС АВІА-ГРЕЙД" і ТОВ "ЕЙР СЕРВІС" за показниками з якості. Дані організації надають послуги з технічного обслуговування (ТО) авіаційної техніки (АТ). Середня оцінка якості в організації з ТО АТ розраховується як середнє арифметичне групових показників якості для кожної організації з ТО. Запропоновано оцінювати рівень якості послуг за інтегральним показником якості. Інтегральний показник є підсумковим індикатором якості послуг, розрахованим на основі сукупності отриманих в процесі моніторингу оцінок якості різних складових процесів діяльності організацій з ТО АТ.

Біографії авторів

Володимир Мельник, Національний авіаційний університет

 канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри прикладної механіки та інженерії матеріалів, Національного авіаційного університету,  м. Київ Україна

 Олег Радько, Інститут авіації та протиповітряної оборони Національного університету оборони України

канд. техн. наук, старший науковий співробітник, доцент, професор кафедри авіації Інституту авіації та протиповітряної оборони Національного університету оборони України; м. Київ, Україна; Email: .

Ілля Якименко, ТОВ "АВІАТЕЧ", м. Київ

 голова ради роботодавців Аерокосмічного факультету Національного авіаційного університету, заступник директора з льотної придатності ТОВ "АВІАТЕЧ", м. Київ, Україна

Михайло Василик, Національний авіаційний університет

 здобувач вищої освіти освітнього ступеня магістр за спеціальністю 131 «Прикладна механіка», освітньо-професійна програма «Прикладна механіка, стандартизація та оцінка якості технічних систем», Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна

Посилання

Radko O.V., Melnyk V.B. Processes and systems of quality management in aviation: a study guide. - K.: NAU, 2020. 188 p.

DSTU ISO 9001:2015 Quality management systems. Requirements.

DSTU EN 9100: 2018 Quality management systems. Requirements for organizations in the aviation, space and defense industries.

Procedure PR AMO.A-001.Part A. Approval of maintenance organizations. Edition 3, Revision 3. - Kyiv: State Aviation Administration of Ukraine, 2022. - 122 p.

"Air Code of Ukraine" of 19.05.2011 No. 3393-VI (current version of 01.01.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-30

Номер

Розділ

Проблеми тертя та зношування