АВАНПРОЕКТ РІЧКОВОГО КАТЕРА-БУКСИРА ІЗ СИЛОВОЮ УСТАНОВКОЮ НА ПІРОЛІЗНОМУ ГАЗІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/0370-2197.4(97).16960

Ключові слова:

піролізний газ, судно, річковий транспорт, РДФ, газифікація, утилізація відходів, газсилова установка, поршневі двигуни на газу

Анотація

Стаття присвячена одному з багатьох можливих варіантів практичного застосування піролізного газогенератора, а саме його встановленню на типовий катер-буксир річкового класу. Суть ідеї полягає в застосуванні корабельної установки, основу якої складає газогенератор, система очищення газу, силова установка та електродвигуни, що рухатимуть судно. Газогенератор оберненого типу здатний перетворювати вугілля, дрова, деревне вугілля, а також т.зв. РДФ на горючий газ (РДФ має бути обраний з правильним процентним співвідношенням компонентів для відповідності екологічному законодавству країни-експлуатанта), забезпечуючи таким чином судно пальним з побутових та промислових відходів, що можливо доставляти з околиць. Оскільки такі типи суден в основному використовуються в межах міст або навіть портів, пальне для них буде присутнє в достатніх кількостях. Буксир має бути здатним досягати заданої швидкості ходу (враховуючи швидкість течії річки), а також буксирувати баржу певних габаритів та маси, або навіть інші судна. Це судно має бути повністю незалежним від нафтопродуктів та може бути приведене до руху з використанням дров, назбираних у найближчому лісі або деревного вугілля з магазину. Представлені розрахунки демонструють деякі можливі технічні рішення для даної задачі, враховуючи наявність готових компонентів за найнижчою ціною. Однак, меж розвитку піролізної технології не існує, а даний проект судна може бути в подальшому доопрацьований в залежності від потреб замовника та наявного фінансування.  

Біографії авторів

 Іван Ободовський, Національний технічний університет України “КПІ ім. І.І. Сікорського”

 аспірант, Національний технічний університет України “КПІ ім. І.І. Сікорського”, Київ, Україна

Вячеслав Морозов, Ihor Sikorsky National Technical Univeristy of Ukraine

аспірант, Національний технічний університет України “КПІ ім. І.І. Сікорського”, Київ, Україна

Посилання

I. I. Obodovskyi, V. S. Morozov. Ohliad ta analiz istorychnykh ta suchasnykh tekhnolohii ta napriamkiv vykorystannia piroliznoho hazu v pobuti ta promyslovosti [The overview and analysis of historic and modern technologies of household and industrial pyrolysis gas application.] “Problems of friction and wear” of National Aviation University, Kyiv, 2021. PP.3-5 (in Ukrainian)

Tug and Tows – A Practical Safety and Operational Guide. The Shipowners’ Club. – London, UK, 2015. P.11

Online guide on marine calculations –https://marineengineeringonline.com/calculation-of-shaft-power-in-marine-engines-on-ships/ (востаннє відкрито 05.09.22)

“ELMO” company online catalog – https://elmo.ua/ru/catalog/elektrodvigatel-air-160/ (востаннє відкрито 05.09.22)

Description of Toyota 3RZ-FE engine – https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=153 (востаннє відкрито 05.09.22)

Obodovskyi Ivan, Varlamov Genadiy. Vibіr konstrukcії piroliznogo gazogeneratora dlya zhivlennya gtu pіrolіznim gazom [the choice of the pyrolysis gas generator construction for gas turbine engine gas supply]. Problems of scientific support of energy industry. Compilation of materials of 19th International Young Scientists’ Conference, Kyiv, 2021, PP.266-267 (in Ukrainian)

Morozov, V., & Obodovskyi, I. (2021). COMBINED BIOMASS UTILIZATION SYSTEM. Advances in Aerospace Technology, 88(3), PP. 36–40. https://doi.org/10.18372/2306-1472.88.16010.

Pyrolysis gas generator design description - https://www.researchgate.net/figure/Scheme-of-a-downdraft-gasifier_fig1_315922694

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-27

Номер

Розділ

Проблеми тертя та зношування