ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ УДАРНОЇ ДІЇ ГРАДУ НА МІЦНІСТЬ ВУГЛЕПЛАСТИКІВ АВІАЦІЙНИХ КОНСТРУКЦІЙ

Автор(и)

  • Інна Семак Державний університет «Київський авіаційний інститут» https://orcid.org/0000-0001-9742-3226
  • Григорій Борозенець

DOI:

https://doi.org/10.18372/0370-2197.2(107).20150

Ключові слова:

авіаційні вуглепластики, схеми армування, ударні дії граду, залишкова міцність

Анотація

Проведені дослідження впливу ударної дії граду на залишкову міцність обшивних вуглепластикових матеріалів. Розроблена методика утворення льодяних гранул і нанесення ударних пошкоджень на зразки. Отримані результати впливу ударної дії граду на міцність зразків при різних схемах армування матеріалу.

Біографії авторів

Інна Семак, Державний університет «Київський авіаційний інститут»

старший викладач кафедри прикладної механіки та інженерії матеріалів, Державний університет «Київський авіаційний інститут», пр. Любомира Гузара, 1, м. Київ, Україна, 03058, тел.: +38 0673573993

Григорій Борозенець

канд. техн. наук, м. Київ, Україна, тел.: +38 068 198 59 05

Посилання

Borozenets H.M., Pavlov V.M., Semak I. V. Zastosuvannia kompozytsiinykh materialiv v aviatsiinykh konstruktsiiakh ta problemy otsinky yikh stanu // Naukovo-populiarnyi zhurnal «Koleha» NAN Ukrainy, № 1. 2012 – S. 38-39.

Borozenets H.M., Semak I.V. Otsinka vplyvu volohy i ahresyvnykh seredovyshch na fizyko-mekhanichni kharakterystyky konstruktsiinykh vuhleplastykiv. Naukovo-tekhnichnyi zhurnal «Problemy tertia ta znoshuvannia» № 3 (68). 2015 S. 85 – 89.

Borozenets H.M., Semak I.V. Vplyv konstruktyvno-tekhnolohichnykh faktoriv na mitsnist vuhleplastykiv // Problemy tertia ta znoshuvannia. – 2017. № 2 (75). – S. 108-112.

ISO 14130 – «Fibre-reinforced plastic composites — Determination of apparent interlaminar shear strength by short-beam method».

Prokopenko V. F. Fizyka atmosfery: LNU im. I. Franka, 2000, 231 s.

Davis G.W., Sakata I.E. Design considerations for Composite Fuselage structure of Commercial Transport Aircraft. NASA CR/52296, 1981.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-17

Номер

Розділ

Проблеми тертя та зношування