Представлення онтології навчального простору засобами семантичних веб- технологій

Автор(и)

  • О. С. Крячок Національний технічний університет України «КПІ»
  • A. I. Блищик Національний технічний університет України «КПІ»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.9174

Анотація

Проведено аналіз проблеми створення індивідуального курсу навчання в системах з відкритим типом контенту. Проведено підхід створення дидактичної онтології на основі аналізу поня­тійно-тезисної моделі певної предметної області засобами семантичних веб-технологій. По­дана методика поєднання незалежних предметних областей в єдиний навчальний простір

Біографія автора

О. С. Крячок, Національний технічний університет України «КПІ»

к.т.н.

Посилання

Титенко С.В. Побудова дидактичної онтології на основі аналізу елементів

понятійно- тезисної моделі // Наукові вісті НТУУ «КПІ». - 2010. - №1. - С. 8 2 -8 7 .

Лабораторія СЕТ - лабораторія семантичних технологій в дистанційному

навчанні [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.setlab.net/.

Мова опису веб-онтологій [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.w3 .org/TR/owl-ref/.

Концепція і синтаксис мови RDF. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http-//www.w3 ,org/TR/2004/-REC-rdfconcepts/.

SPARQL мова запитів до RDF. [Електронний ресурс]. - Режим доступу:

http : //www ;w3. org/TR/2004/REC-rdfconcepts/.

RAP - RDF API for PHP VO.9.6. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www4.wiwiss.fuberlin.de/bizer/-rdfapi/.

Кейзоун Ч., Лотт. Дж. Программирование с использованием Adobe Flex.

- М.: Питер, 2009. - 576 с

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті