Аналітичне конструювання регулятора вертикальної швидкості для забезпечення автоматичного управління виходом на друге коло пасажирського літака

Автор(и)

  • В. С. Морозов Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.8921

Ключові слова:

система автоматичного керування літаком, наявна вертикальна швидкість

Анотація

Представлено аналітичне конструювання регулятора вертикальної швидкості для забезпечення автоматичного управління пасажирським літаком у режимі виходу на друге коло.  Розглянутий вихід на друге коло зі всіма працюючими двигунами. Синтез закону оптимального управління  виконаний методом аналітичного конструювання  регулятора за критерієм узагальненої   праці А. А. Красовского. Показана методика синтезу оптимального закону управління  у  каналі  руля висоти на ділянці набора висоти. У каналі автомата тяги використано програмне управління тягою

Посилання

Морозов С.В. Автоматичний вихід літака на друге коло за критерієм енергетичного швидкісного підйому.// Наукові вісті НТУУ “КПІ”. – 2008. – №2(58). – С. 68-74.

Морозов В.С. Автоматичне керування вертикальною швидкістю літака за критерієм запасу максимальної та мінімальної наявної вертикальної швидкості. // Проблеми інформатизації та управління: зб. наукових праць - К.: НАУ, 2014. – Вип. 3(47) – 62 с.

Динамика полета/Ефремов А.В., Захарченко В.Ф., Овчаренко В.Н. и др.; под ред. Бюшгенса Г.С. – М.: Машиностроение, 2011. – 776с.

ГОСТ 20058-80. Динамика летательных аппаратов в атмосфере. – М.: изд. Стандартов, 1980. – 51с.

Асланян А. Э. Системы автоматического управления летательных аппаратов. – К.: КВВАИУ, 1984. – 435 с.

Красовский А.А. Системы автоматического управления полетом и их аналитическое конструирование. – М.: изд. Наука, 1973. – 560с.

Пахненко В.Л., Трюхан О.Н., Савченков Ю.Г. Особенности практической аэродинамики самолета Ан-124. – К.: КВВАИУ, 1992. – 112с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-31

Номер

Розділ

Статті